miercuri, 19 mai 2010

Petrecere surpriza

Pentru ca sunt de o lene de neimaginat, public pozele pe blog fara a mai adauga nimic...si va lasa sa va prindeti ce si cum...asa am facut si cu Sibiul asa am facut si cu stand-up-ul ca sa nu mai spun ca de AC/DC nu am zis niiik spre rusinea mea in coditiile in care a fost un concert pe care nu as fi vrut sub nici o forma sa il ratez...nu aveam cum sa o fac si multumita lui Cosmin am si ajuns sa ii vaz pe oameni desi pierdusem orice speranta de a mai prinde bilet.
Dar despre AC/DC in alt post ca aici e postul lui Paul, sarbatoritul zilei de ieri :) motiv pentru care cu mic cu mare care cu catel care cu purcel ne-am infiintat la el acasa in lipsa lui pentru a il suprinde cum se sade odata la 30 de ani :) Zis si facut, pe ultima 100 de metri a ajuns si Marin mai-mai sad ea nas in nas cu sarbatoritul, noroc ca Alexandra, jumatatea lui Paul a reusit sa intarzie venirea acasa fix pana cand a parcat si je mastodontul si a intrat in casa :)
Ca era sa omoram sarbatoritul cand 20 de nebuni au tipat "Surpriza!!!!!" ca era sa isi distruga laptopul cand i-a cazut din mana de sperietura si ca a albit mai ceva decat la 29 de ani sunt lucruri neimportante. Cel mai important este ca aseara am reusit sa facem un om fericit...ma rog mai intai ingrozit si pe urma fericit :) Am papat si tort am ascultat si muzica a fost tare tare frumos. Lui Marin ii plac petrecerile surpriza dar doar atunci cand nu e ea cea surprinsa asta ca sa nu existe dubii si sa se inteleaga! :)
Cred ca pozele spun mai mult decat cuvintele din pacate nu am fix poza cu Paul socat....asta pentru ca Lari filma si am zis ca nu mai are rost sa mai fac si eu poze :) sper doar sa urce filmulteul pe utub si de acolo sa pun si eu link :)

Niciun comentariu: