luni, 31 mai 2010

Tot cu trenul.....

Am si vagon restaurant cu aer proaspat.... Pentru fiecare usa sau intrare in vagon ai un buton sau o chestie cu amprente ca iti deschide usa cu un sunet de ciocan pneumatic, folosi in filmele sf din copilaria mea cand se deschidea vreo usa pe vreo nava spatiala, ce mai star trek taica! A trebuit sa vin aici pentru ca la mine in compartiment s-au instat niste batranei care au inceput sa vb de medicamente, dureri si altele...asa ca am plecat inainte ca discutia sa ajunga la cosciugedecapotabile sau cu interior de piele, basca ca mirosul de ceapa si praz instalat la venirea vor in compartiment, perista...si eu care ma amuzam ca brasoveanul dinainte mi-a cerut permisiunea sa se descalte cu mentiunea ca nu degaja mirosuri pentru ca e "proaspat", oricum a fost un gentleman cand s-a oferit sa imi urce camionul de haine pe care il numesc troller. E drept ca a facut hernie de disc perforata la cele 2 tone pe care le are bagajul meu pe care eu tragandu-l dupa mine pe roti si tot mi se pare greu dar nah acum stau o saptamana si apoi nu hainele si pantofi cu toc is grele ci laptopul care e in valiza ii cel mai greu eu as zic :p


Sent from my Nokia phone

15 comentarii:

Blonda... spunea...

Enjoy, duamna! ;) Nejte poze sexy, ceva, cu prajii si cepele?... sau nu se merita osteneala? =)))))

Marin spunea...

duamna nu le am identificat ca vroiam sa le spraiez cu o leaca de parfum sau cu niste sprei de gura dar nu sunt la vedere....si ca sa fie maxim una dintre veritabilele d'soare a inceput sa sforaie :))

blue spunea...

:))) Marin fatza in fatza cu realitatea , no comment :))))) in locul tau plecam noaptea cu cuseta si era mai simplu asa..stai si rabda ..si poate e numai inceputul :)))

Blonda... spunea...

Cre ca firma nu-i plateste lu marin luxul de cuseta :p Asa caci, ghinion de nesansa ;)

Marin spunea...

bai sa stiti ca imi plateste firma insa nu m-am gandit si apoi io pana duminica eram setata ca vin cu masina asa ca ce cuseta ce prostii... :( lasa ca asta e viata...trebuia sa dau nas in nas cu cruda realitate :))))

Blonda... spunea...

Pai ia sa vedem dak iti plateste atunci avionul la intoarcere, cre ca-i mai bun ca cuseta lu blue :p

Marin spunea...

Hai sa nu exageram desi imi place cum gandesti :))

blue spunea...

blonda :) tu de unde stii cum e .."cuseta " lui blue?:)

Marin spunea...

aha sa te vad blondo :D pe unde scoti camasa :)))))))))))

Blonda... spunea...

Pai de unde sa stiu io, oameni buni? De-aia am zis 'cre ca'. :D
Asa ca, blue, zi-i duamnei marin cum e cuseta ta, io ma retrag ;) :p

PS. Marin, camasa n-o scot nici moarta!! :))))))))

blue spunea...

Blonda :) ,cand afirmi : "cre ca-i mai bun decat...." inseamna ca ai un termen de comparatie ,"s-ar putea ca" sau " ar fi posibil sa" si nu ziceam nimic :P
PS in ceea ce priveste camasa....hm , uneori nu trebuie sa o scoti , ajunge sa te deschei, depinde cat esti de grabita ,tu cat de grabita esti?:)))

Blonda... spunea...

Am uitat sa precizez ca nu scot camasa nici moarta pt ca io nu port camasi de felu meu, ca trebe calcate :D. Dar port tricouri si geci... care nu trebe calcate :))))

Blue, ca sa-ti raspund, io de fel mi-s ardeleanca, asa ca nu-s grabita defel defel. :D

Marin spunea...

lasa vrajeala blondo ca atunci cand te-am salutat din locatie...nu ai dat nici un semn....ce oama! Bunica s-ar fi bucurat daca as fi coborat din tren si as fi mers pana la ea :)...cred! :)))

Blonda... spunea...

Cu siguranta ca s-ar fi bucurat. :)Te-as fi salutat cu placere maxima, doar ca eram fe fe ocupata sa curat tonele de var de pe parchet pe care zugravul minunat si special le-a lasat in urma-i. :(((((

Marin spunea...

stiam eu ca bunica ma iubeste..bine cine nu ma iubeste pe mine, odata ce m-ai cunoscut iti intru la inima mai ceva ca by-passu :))