marți, 24 august 2010

Coordonate, coordonate, coordonate

A lu' Marin este foarte incanta de ea, si-a achizitionat una bucata GPS nici
cel mai extraordinar si nici cel mai frumos din vasta gradina a GPS-urilor
ins ape de alta parte mandea a fost mereu genul practic…ia-l nene ca sa isi
faca treaba :D nu ca sa arate si bine si sa iti faca si cartofi prajiti. E
drept ca ajutor in a il alege au fost baietii din club dar oricum ca design
eu am fost cea care l-a ales :)))Nu stiu sa il folosesc insa sper ca pana
plec in Istanbul sa invat, nu de alta insa daca ma pierd pe acolo o sa fie
cam naspa ca sa zic asa. 5 fete singure in pustietate o sa fie baieram! :)))

Urmatoarele zile probabil ca va voi relata cum vin eu la serviciu cu GPS pe
masina mai ceva ca aia din provincie si ce chestii marete mai poate face,
momentan sunt incantata ca mi-am descoperit coordonatele biroului insa nu le
voi face publice pe toate mediile pentru ca nu stiu ce ex-prieteni
transformati in atacatori cu bomba din avion am si nu as vrea sa le usurez
munca :)))

BTW pot sa pun si muzica si poze pe el si in caz ca nu v-am spus si sigur nu
am facut-o am harta la toata europa pe el deci am de calatorit nene! :)

4 comentarii:

Blonda... spunea...

Mie-mi plac mai mult hartile clasice...

Cat despre coordonatele biroului... mi se pare mie sau e tuu leit? :P Cre ca mi se pare... de foame :P

Marin spunea...

asta pentru ca mergi pe jos ;) insa cand esti cu masina in pustietate tot mami bun e gipiesu :)
Da, cred ca e timpul sa mananci :P eeeeeeeeraaaaaaaa doooooar o iluzie,eeeeeeeeraaaaaaaa doooooar o iluzie, eeeeeeeeraaaaaaaa doooooar o iluzie! si am ochii ca ai sarpelui din Cartea Junglei :))

Blonda... spunea...

Trussssst in meeeeee, jussssstttt in meeeee... etc. etc. etc. :)

Marin spunea...

Aha! deci din cauza ta mi s-a intamplat subiectul articolului recent! :)))))))))))mi se facuse ochii ventilator si nu am mai vazut bine! :))))))