luni, 2 august 2010

Cu fundul in sus!

Azi sunt in toane foarte proaste, o fi de la faptul ca nu dorm bine noapte si sunt super obosita, o fi luna plina, o fi partea aia a lunii insa idea este ca sunt foarte, foarte prost dispusa. Am chef de certa si iau foarte personal tot ce mi se spune. Si pe langa toate astea, mi se mai pare ca desi vreau sa ma exprim clar lumea nu ma pricepe si ce mie mi se pare implicit si de la sine inteles pentru altii are cu totul o alta directie. Mai primesc si niste smsuri foarte ciudate in miez de noapte de la cineva care vrea ceva de la viata mea si nu stiu inca ce, asa incat azi i-am dat cel mai acru raspuns posibil in speranta ca nu ma va mai deranja si voi scapa de un stress inutil in viata mea.

 

Si tocmai pentru ca sunt in dispozitie mai mult decat ciudata am chef sa fac ceva ciudat, asa incat zilele acestea voi incerca ceva. Imi doresc sa merg intr-o locatie unde se mananca desert pe intuneric – nu stiu daca voi gasi locuri insa sper sa prind macar o masa :) va fi o experienta…mai multe dupa ce savarsesc fapta, evident ca va fi doar din gura exemplificata experienta din moment ce nu ai voie (cel putin asa e conceptul in strainatate, sper sa se pastreze si aici) sa ai nimic ce inseamna lumina: tigari, brichete, telefoane mobile sau aparate de filmat/facut poze. Desi tare as vrea sat rag niste poze prin ochelarii speciali pe care ii au chelnarii si care le dau vedere de pisici :) aka nocturna.

 

Si btw daca aveti comentarii cu glume lasati-va pagubasi o perioada! :))

2 comentarii:

Blonda... spunea...

He he he... Astept cu nerabdare povestea cu desertul pe bezna... :)
Si poate pana atunci o sa ajungi in pozitia normala, cu fundu-n jos xxxxxxxx

Marin spunea...

da si eu astept experienta :)
Asta cu pozitia vedem cat dureaza de data asta :)))