luni, 9 august 2010

Cronica de pseudo-relatie

Week-endul acesta nu a fost unul care poate fi numit oricum numai linistit nu, si imi doream unul linistit, unul linistit sufleteste. Din pacate pentru mine a fost un we in care am decis sa imi acord un final sau cum numesc americani “closure” sau ceva de genul :))) Cum pentru altii noaptea e un bun sfetnic pentru mine intodeauna sfetnic a fost tequila, si prietenii stiu de ce! So vineri dupa ceva tequila am luat niste decizi, ca sunt bune sau nu, trebuie sa traiesc cu ele. :(

Am incercat cel putin in scris sa inchei un capitol din viata mea in speranta ca voi merge mai departe. Nu a fost incheierea pe care mi-am dorit-o si nici la care am sperat pana in ultima clipa insa in momentul in care o persoana nu te doreste in viata ei, e bine sa pricepi mesajul intr-un final si sa incerci sa mergi mai departe. Ceea ce pot spune este ca am invatat, am invatat ca odata niste greseli facute, nu le poti repara daca cealalta persoana nu iti mai acorda sansa, am invatat ca desi am 30 de ani si ma consider matura cateodata ma comport ca o adolescenta, ca fiecare om are ritmul lui, mi-am dat seama ca oameni nu se intalnesc mereu in cel mai portivit moment al vietii si mi-am reamintit ca nu intodeauna ratiunea dicteaza simtirii.

Nu ma simt nici mai bine nici mai rau, simt doar ca vreau sa merg mai departe indifferent care este schimbarea din viata mea, ca e una in care fiecare isi alege alt drum? Nu stiu! Ca viata ne va aduce din nou fata in fata? De asta sunt convinsa! Ce se va intampla in acel moment? N-am nici cea mai vaga idee! Stiu doar ca acum simt pustiita, simt ca am pierdut ceva, ceva care mi-am dorit sa nu il pierd si sa iasa bine!....... sau poate nu, pentru ca nu odata am sabotat chestia asta si cateodata poate constient, de ce? Nu stiu, poate pentru ca nu am incredere in a ma lasa sa cad pe spate cu ochii inchisi in speranta ca cealalta persoana va fi acolo sa ma prinda? Si mai ales cand stiu ca persoana cealalta este pustiita de sentimente contradictorii cand e la prindere. Oricum ce am avut a fost o chestie ciudata de ambele parti si mai mult nu stiu, sau poate ca nici unul dintre noi nu a fost sufficient de matur sa vada ce trebuia vazut. Aici ma mint singura probabil, probabil ca el a vazut mai devreme decat romantica de mine ce era de vazut si acolo unde eu am vazut speranta era de fapt doar incertitudine. Si acolo unde eu am vazut sansa era doar nesiguranta de a lua o decizie care m-ar rani…si de fapt nu, eu am fost singura care m-am mintit si care a sperat intr-o minune si care nu am acceptat ceva ce el a decis acum multa vreme.

Romantica din mine a vazut in el un bun prieten, a vazut pe cineva matur care a stiut sa ma tina in brate si sa ma ajute cu un sfat cand nu stiam ce sa fac, am vazut in el cineva confortabil, cineva langa care mi-a placut sa ma trezesc dimineata si cu care imi placea sa beau cafeaua pentru ca mereu ma facea sa rad, cineva langa care puteam fi eu: plina de viata, trista, pusa pe sotii, morocanoasa, sensibila, ironica, langa el traiam cu impresia ca ma place asa cum sunt eu cand nu sunt eu. Insa in acelasi timp este cel langa care niciodata nu m-am simtit sigura pe mine, iar in ultima perioada, am fost doar doi straini care aveau nevoie de o ancora care sa le dea siguranta si asta am fost unul pentru altul o ancora pe timp de furtuna.

Poate e bine ca intr-un final am prins si eu mesajul si nu mai incerc, dupa multe luni am ajuns la concluzia ca poate trebuia sa renunt mai devreme insa nu sunt genul, mai ales cand vad ceva care cred ca are potential, insa daca cealalta parte nu iti impartaseste viziunea nu ai cum sa il oblige sa o faca. Si ca atare we asta m-a obosit interior total si m-am simtit lipsita de vlaga si ca si m-a facut sa simt ca am pierdut ceva ce oricum nu a fost al meu nici macar o clipa.

Doamne acum cand scriu imi dau seama cat de complicat gandesc atunci cand incerc sa dau o forma la ceea ce sunt si simt. “Analiza” este ceva de care va trebui sa incerc sa scap pentru ca nu face bine sufletelului meu chinuit! :)))) Insa saptamana trecuta a avut si o parte buna, prietenii mei mi-au adus aminte ca ma iubesc indifferent de nr de km care ne despart.

34 de comentarii:

Cristina spunea...

Kiss kiss xxxxxxx :)

blue spunea...

hmmm,nu pot comenta. chiar nu pot, atat spun doar ca inteleg situatia si incarcatura emotionala,atat....

Marin spunea...

pls chiar nu vreau comentarii si asa am stat mult si m-am gandit daca sa scriu insa am simtit nevoia sa ma descarc :)

Blonda... spunea...

Eee, parca-i dupa tine! :P
Las ca-ti trece pana te mariti :)

Marin spunea...

ma gandeam io cand te itesti :)))

Blonda... spunea...

:D Intotdeauna la momentu potrivit! :D

blue spunea...

bravo Blonda asa este :) dar daca e sa stam dupa ea Dambovita va seca in fine, oricum cred ca urmatorul care va intra in viata ei ca va intra sigur cineva undeva candva vorba filmului....imi e mila de el da` na am spus mereu ca viata bate filmul si nu stii cand si unde si cu cine dai peste situatii la care nu te astepti:) dar important e sa mergi mai departe , descarcarea e fireasca si normala ...

Marin spunea...

Parca Blue, aveai o imposibilitate in ceea ce priveste comentariile :P

Blonda... spunea...

I-a trecut! :P

Blonda... spunea...

Aoleu, am uitat sa ma shochez, mai duamna: ce te-ai ingalbenit asa?!?!?!?!?!?!?! Or is just me? (Da nu crez :P)

Marin spunea...

da duamna am zis sa mai schimb si io culorile, asta nu inseamna ca o sa raman mult cu culorile astea :)

blue spunea...

Blonda , nu o baga de seama, Marin e in faza de precoacere in suc propriu...si nu uita ca are o gena ancestrala din nord unde galbenul e la mare pretuire sau poate e chemarea strabunilor :)))):P

Blonda... spunea...

Oke, okeeee, oameni buni, atata doar ca ma cam dor ochii! :P

Marin spunea...

Blue: iar te iei de strabunii mei? :))) sa iti amintesc ca sunt la fel de apriga la nervi ca si tine? :P
Blonda: daca era verde nu mai comenta :P

blue spunea...

Ei da verde...acum zici de verde...hmmm :P acum tu te legi de mine cand eu cu Blonda iti vrem binele :PPP :))))

Marin spunea...

bai copii voi sunteti mai rai ca aia mici :)))))))))

Blonda... spunea...

Muhahahahaaaaaaaa! =))))))))))

Ioan Castil Valeda spunea...

am sosit prea tarziu ... yellow subMARIN nu mai e ... :(

blue spunea...

ce e cu tine? suna ma

Blonda... spunea...

Yellow sunMarin a disparut, thanks God!!!! :P, dar a fost inlocuit cu o situatie cam albastra (pe fond alb :D)...

Marin spunea...

Pai Blondo daca sunt blue :)))
Blue: te-am sunat, te-am trezit, now esti happy? :P
Valeda: repede a parat Blonda tot...n-ai vazut asa ceva in comunitatea asta de bloggeri nu poti sa misti nimic :)))))))))))))

Ioan Castil Valeda spunea...

cine misca, misca mort ... :))))))

Blonda... spunea...

A happy blue :D

Marin spunea...

Cam asa ceva Valeda :)))
Blonda: sa nu exageram, suntem blue blue in continuare numai ca dam semne de insanatosire :)) asta ca sa ma fac ca nu inteleg apropoul :P

blue spunea...

la cat v-ati legat de "blue" am sa ma fac green :P

Marin spunea...

Blue nu e cazul, in cel mai bun caz ar trebui sa te simti important :P o sa vezi ca acelasi lucru o sa il zica si blonda :)))))
Aveti rabdare ca inca nu m-am decis cu blogul, culori si fata :D dar poate o fac in we :)

Blonda... spunea...

Blue, tu te-ai legat de "blue" de la bun inceput, nu noi, asa ca nu te mai plange, okeeeee? :P Noi nu ne legam decat de ceea ce avem, lucram cu materialul clientului :D

blue spunea...

Blonda:P era sa fac un comentariu da ma abtin :))) ca poate totusi ma iei DJ la clubul tau...si nu striga la mine ca sunt casant azi , noroc ca mi-a dat Marin desteptarea de harnica ce e sa mearga la job ca altfel visam acum cu....era sa zic blonde :P

Marin spunea...

Pai domnu' Blue nu zisei sa te sun?!? Acu ca nu ai zis si cand nu mai e vina mea :))
In rest nu ma bag ca pare personala discutia :)))))

Blonda... spunea...

Blue, stop dreamin and get a life, man! :D

Marin spunea...

aoliooo deci e maxima blonda! e atat de plina de sfaturi de zici ca ea face 30 de ani, nu io :))))
Lasa omu' sa viseze in voie, comunisto! :))))

Blonda... spunea...

Uite cine vorbeste de comunisti!!! Chiar ea, duamna Marin, care e si mama lor!!! He he heeeeee..... ;))))))))))))

Io nu dau sfaturi, nu mi-as permite, ci doar sugestii prietenesti! :P

Marin spunea...

pai tocmai ca sunt mama comunistilor :D recunosc o tanara speranta cand vad una :P

Blonda... spunea...

=))))))))