joi, 28 aprilie 2011

analiza mama ei :P

Si daca tot mi-am inchis facebook-ul de care trebuie sa recunosc ca eram dependenta (si in soapta se aude "buna marin!" :)))provocand prin acest lucru un val de soc si groaza printre toti prietenii, am zis sa imi revin la vechiile obiceiuri, dinainte de facebook. Nimeni nu crede ca voi reusi sa rezist mai mult de cateva zile fara....dar ma lupt cu ispita din greu! Asa ca revenind analizandu-mi numarul de vizitatori veniti pe blog am observat ca suprinzator odata cu inchiderea facebook-ului care imi importa posturile de pe blog mi-a revenit numarul de cititori se vede ca lumea ma citea pe facebook care o data inchis i-a redirectionat aici so inca un motiv in plus sa il tin inchis, rating pentru blog ;) ca sa nu zic ca asa am mai mult timp liber, nu mai butonez mereu pe mobil in prezenta persoanelor care mi l-ar baga cu drag pe gat si acasa pot ajunge sa citesc o carte nu sa ma chiorasc pe linkuri idioate pe pereti, nu? :)

Voua cum v-a mers ziua? hai acum ca am revenit si eu reveniti si voi cu commenturile ;)

Un comentariu:

Modern Wicca Romania spunea...

Si eu mi-am inchis candva contul facebook :D... insa dupa doua zile l-am redeschis