joi, 28 aprilie 2011

Femeia cosmarurilor

Din ciclul "noroc ca ma cunosti" dupa un telefon in care eram anunta-ta ca un ex se insoara m-am pus pe gandit, insa cum eram la volan nu am facut-o prea intens pentru ca pe langa soare daca mai si gandesc intens e clar ca in cateva zile voi incepe sa imi arat varsta pe fata :P si cum m-am gandit eu asa pret de 3 secunde mi-am dat seama ca toti ex-ii mei si-au gasit femeia visurilor, dupa ce s-au despartit de mine, aia care nu au facut-o inseamna ca nu v-ati purtat bine cu mine sau ca inca nu am aflat eu de voi :P insa credeti-ma femeia magica e urmatoarea dupa mine, pe aia cica tre sa o luati de nevasta. E drept ca si rata divorturilor e in crestere insa na acu' lumea se mai schimba :))) Asa ca telefonul m-a facut sa imi aduc aminte de un film haios :) si sa ma gandesc ca oricine are o intalnire cu mine (aici nu se aseamana cu filmul pentru ca la mine se insoara si aia cu care nu am facut sex ;))ar trebui sa isi aleaga cu foarte mare atentie tipa cu care o sa se intalneasca dupa mine, poate ar fi bine ca prima intalnire sa fie direct cu parintii ca sa scape si fata de un stres si macar sa stie omu' de la inceput daca o sa o placa mama ori ba pe fata =))
Si cum urmatoarea devine "femeia visurilor" inseamna ca eu sunt "femeia cosmarurilor"??? :)))

Niciun comentariu: