joi, 7 aprilie 2011

Flori si admiratori

Sunt sunata de la receptie, colega imi spune sa cobor. Cobor grabita, intrerupta si prinsa in gandurile mele si in vesnica mea stare de somnolenta care nu imi da pace decat noaptea cand stau in pat si ma uit pe pereti in loc sa dorm!
Parca coborata din spatiu ma vad pusa in fata unui enorm aranjament floral de orhidee, lalele mov si negre. Dupa socul invitial vine evident si intrebarea "de la cine?" pentru ca aranjamentul floral nu continea nici o carte de vizita sau vreun bilet in care sa mi se explice prezenta lui, surprinzator dar nici baiatul care a facut livrarea nu a stiut sau nu a vrut sa imi raspunda la intrebare. Cred ca daca eram mai rapida de picior si ii facem o procedura de judo aflam tot ce trebuia insa somnolenta scoate ce e mai rau in mine...adica ma face si mai lenta decat in mod obisnuit.
Asa incat am ramas placut impresionata insa fara a stii cui sa multumesc pentru frumosul aranjament primit, frumos final de zi, nu? ce parere aveti? :)

Niciun comentariu: