miercuri, 8 august 2012

Belgia, viiin!

Vă spuneam aici
că atunci când am revenit din vacanţă mă aştepta o mare supriză pe mail.

Pentru cei care mă cunosc dar şi pentru cei care doar mă citesc de la depărtare, nu este un secret pasiunea mea pentru Smart. De la prima buburuză 42 cunoscută ca şi Pucca cât şi cea care mă suportă de aproape 2 ani, Jaded versiunea 44 până la forumul şi gruparea smart din care fac parte. Ambele mele maşini, decorate cu inimioare, furioase şi băgăreţe sunt uşor recunoscute în trafic şi după însemnele smartfan.ro pe care le poartă. Ca membru fondator a unei comunităţi de maşini port cu mândrie aceste însemne.

Anul trecut împreună cu încă două buburuze din club, Jaded m-a dus până în Italia la întâlnirea Smart Times 2011, v-am vorbit pe scurt despre asta atunci aici.

A fost o experienţa extraordinară, am cunoscut oameni minunaţi, am văzut locuri frumoase pe care doream să le cunosc şi am trăit o gamă întreagă de emoţii. Aşa încât eram convinsă că în 2012 pentru mine va avea din nou un Smarttimes în program. Din păcate în primele luni ale anului acesta după o atentă bugetare am decis că pentru mine nu este echitabilă o plecare în Belgia aşa că am pus stop pe acest proiect urmărind însă tot ce ţinea de acest eveniment cu jind.

Ei bine, cineva undeva mă iubeşte pentru că visul meu de a ajunge la Anvers a devenit realitate acum câteva zile când am deschis mailul prin care eram anunţată că sunt unul din cei 12 câştigători ai concursului de pe facebook şi că voi pleca în Belgia. Azi însă totul a fost făcut public şi numele meu este pe listă oficială:


Pe lângă maşiniile din club care vor pleca din România pentru a reprezenta Smartfanul cu mândrie voi fi şi eu acolo nu doar sufleteşte ci şi fizic, din păcate fără buburuză. Încă de când am confirmat prezenţa mea sunt în al noulea cer şi convinsă că lucrurile sunt exact aşa cum trebuie să fie. Sunt pregătită pentru o experienţa 100% smart, de la oamenii pe care îi voi revedea până la o altă paradă smart. De la încercarea bicicletei smart până la Anvers un oraş pe care abia aştept să îl bat la picior făcând tone de poze!

Aşa încât ce cadou mai bune de ziua mea puteam primi decât aceasta excursie? Se pare că atunci când eşti cuminte şi papi toate legumele, lucrurile bune se întâmplă în timp real. :)

4 comentarii:

neamircea spunea...

Felicitari! De ce nu te duci cu masina?

Marin spunea...

Merci! Pentru că am avionul inclus :)

neamircea spunea...

LUCS! sa fie primit. distractie placuta si sa zici cum a fost.

salutari din iarna (5 grade acum, a nins alaltaieri...)

Marin spunea...

Să fie! Evident că o scriu romane! :)

Am văzut! Cât de tare poate fi! Anul viitor clar trebuie să vin şi eu prin zona voastră că tare exotici sunteţi! :) Trimite ceva răcoare şi încoa :)