joi, 9 august 2012

înţelepciune

Cuvintele de mai jos stau de ceva vreme în drafturile mele de blog, pentru că la un moment dat mă gândeam că fiecare merită să aibă propriul post pe blog.
 
Insipiraţia mă loveşte pe alte subiecte şi acestea rămân mereu netratate cred că fiind mai mult decât înţelepte nu ar trebui să fie la nesfârşit în draft aşa că le aduc la lumina on-line-ului fără alte comentarii:

Dă-mi Doamne puterea tânărului şi mintea bătrânului

Un om înţelept nu învaţă din greşelile lui, ci din greşelile altora.

Răspunsul blând înlătură mânia

 

Ei bine cum eu sunt mai neagră decât marea zilele astea cuvintele acestea ar trebui să mi le pun pe post it şi să le am mereu în faţa ochiilor.

 

Să aveţi o zi însorită dar răcoroasă oriunde v-aţi afla!

 

7 comentarii:

cristina spunea...

Adica esti bronzata? :P

Marin spunea...

Neah doar supărată :) La bronz sunt încă începătoare :)))

cristina spunea...

Ei, daca asa esti tu suparata cu zambetul pe buze inseamna ca trece repede ;) Probabil ca a si trecut, eu asa iti doresc :)

Marin spunea...

Eu sunt mereu cu zâmbetul pe buze chiar si când nu ar trebui :) e arma mea secretă! pamparampampam :)

cristina spunea...

:))

Anonim spunea...

eu doar am venit pe acest blog sa copy/pas6te o diacritica "ă"

frumos blog.
pa!

Marin spunea...

Merci Anonim! Cel mai tare comentariu primit vreodată! :)