joi, 16 august 2012

O zi de miercuri, obişnuită!

Ieri a fost mijlocul săptămânii. Pentru cei încadraţi în câmpul muncii a fost o zi liberă de la stăpânire şi cum Marin nu prea are stare atunci când are ceva mărunţiş în buzunar şi o leacă de timp liber, s-a pus pe drum.

Destinaţia finală a fost Sibiu, pentru o ciorbă de fasole şi afumătură via Transfăgărăşan, pe care anul acesta nu îl salutasem. O vreme excepţională pentru o astfel de escapadă. Numărul de grade de la Vidrarul m-au călit pentru Belgia ce urmează :) iar Bâlea mi-a amintit că va veni şi iarna cât de curând. Însă aceasta este altă poveste, pentru că până atunci mai avem multe lucruri de înfăptuit! :)

Plecată încă de dimineaţă şi dornică de condus pentru a îmi organiza ideile, la finalul zilei am ajuns după mai bine de 500 de km străbătuţi înapoi acasă unde am picat ca un bolovan! Sibiul nu m-a dezamăgit nici de data aceasta, luat la picior este la fel de frumos ca atunci când îl vezi prima oară. Străzile te îmbie la poveşti romantice, magazinele mici şi cochete te farmecă prin delicateţea firmelor care le păzesc intrarea, iar oamenii te fac să zâmbeşti şi să uiţi că ai doar câteva ore să îi redescoperi.

Trezitul de dimineaţă cu zâmbetul pe buze, merele mâncate la poalele cetăţii Poenari, pozele făcute la picioarele omului de Aluminium, care păzeşte barajul Vidrarul, bulzul mâncat la Bâlea unde lumea ne-a crezut turişti străini :))), calfele din Sibiu de lângă biserica evanghelică, casele cu premii pentru restaurare, domnul drăguţ de la parcare care mi-a spus să vin mai des ca să mă recunoască aparatul de plată şi zâmbetul de seară - toate în ciuda durerii de cap! Aceasta a fost miercurea mea - obişnuită! Sper că şi voi v-aţi petrecut -o aşa cum a trebuit şi cu cine a trebuit! ;)


Niciun comentariu: