vineri, 19 octombrie 2012

Aşezarea în pagină

Azi mi-au picat ochii pe un super articol, de pe site-ul pruteanu.ro şi anume despre redactare unde, suprinzător se pune accentul pe scrisul corect al limbii române, pe folosirea diacriticelor şi pe paginaţie. Punctuaţia, care la mulţi este un rău necesar dar nu prea are şi ea o parte destul de importantă în articol. Mi-a crescut inima în mine după un asemenea articol, pentru că aşa cum este normal, chiar dacă am uitat să scriem de mână, trebuie să scriem şi să vorbim corect indiferent de mijloacele folosite. Cum eu încă sunt mic copil, în ceea ce priveşte acest aspect dar încerc să dezvolt zilnic din vocabularul limbii române cât mai multe cuvinte în speranţa că atunci când voi fi pusă în faţa unei provocări să pot ocărî, fără să mă repet în cuvinte academice, peste o oră. :) Sau cum spune cineva să înjur atât de piaristic încât nici să nu îţi dai seama :P.

Aici găsiţi întregul articol, extrem de util.

http://www.pruteanu.ro/9ultima/redactare.htm

Ca fundal sonor vă ofer Michael Bolton, asta pentru că mi-am adus aminte de piesă aceasta zilele trecute şi era o vreme când adormeam cu acest trubadur în căşti:

Niciun comentariu: