duminică, 25 noiembrie 2012

Cititor în stele

Zilele acestea mi-au picat ochii pe cel mai recent număr al "Decât o revistă", pe copertă un satenobrunet cu barbă, versiunea mioritică a vichingului. Clar, pe genul meu :D mi se şopteşte în cască şi la radio că este vocalul de la Robin and the Backstabbers, cea mai pe val formaţie a momentului.

Dimineaţa pagina albastră îmi arată şi un videoclip cu pădurarul (de fapt era pădurar nu viching :P), în ciuda faptului că achiziţionatorul de DOR / vocea din cască mă tot împinge să ascult şi alte piese, recunosc că tot aceasta îmi place cel mai tare.

Să fie oare faptul că vocalul acesta m-a făcut să apreciez şi mai mult zâmbetul de revistă care îmi luminează dimineţiile sau pur şi simplu faptul că videoclipul/sunetul sunt mai altfel, am ales să îmi placă? Ei bine până mă hotărăsc ce şi cum mai dau play la piesă pentru a n-a oară azi da şi piesa se numeşte "Spânzurătoarea" pe scurt SPNZRTR:



Niciun comentariu: