marți, 6 noiembrie 2012

Nu am uitat

Ei bine nu am uitat că trebuie să mai scriu din când în când pe blog, sper că nici voi să nu fi uitat să mai intraţi din când în când pe aici ca să vedeţi cu ce mă mai ocup în timpul de după coorporaţie. Ei bine fac ceea ce îmi place, după un weekend petrecut prin ţara şi pe la vecini respectiv în Serbia, Belgrad...cu greu îmi mai vine cheful de făcut ceva. Mulţumită lui Bogdan David, fostul preşedinte JCI Buzău, am revăzut Belgradul. De data aceasta cu alţi ochișori şi cu aceaşi foame de a vedea cât mai mult, în cât mai puţin timp. Am folosit aceași excursie pentru a mă plimba prin Drobeta și pentru a vedea Orșova și altcumva decât pe hartă!
A fost o excursie frumoasă cu oameni care m-au făcut să râd, să mă simt bine și mai ales să mă bucur de fiecare momen. Am făcut tone de poze, am condus pe o ceață groasă ca un ciorap flaușat făcut de bunica, ca apoi să dau peste un soare de primăvară perfect pentru sufletul meu de copil timorat. Până mă îndelednicesc să descarc pozele și să le recuperez pe cele de pe aparatul altcuiva voi posta o melodie genială care îmi face mereu dor de călătorie.

Niciun comentariu: