miercuri, 16 ianuarie 2013

Valentine's Day

Abia ce am terminat cu Sfarsitul Lumii, Craciunul si alte motive de a sarbatorii ceva, orice, ca a si inceput nebunia cu sf. Valentin, evident varianta s.u.a. Apai fratilor, eu romantica din fire astept doar o zi pe an sa iubesc? Cum vine asta? Ca si in anii trecuti eu voi fi antivalentine. Evident ca astept cadou de...antivalentine :D adica o floare, o jucarie de plus nefolositoare sau mai bine un bec nou pentru farul smartului, ca e ceva de care am trebuinta.

Asteptarile mele comunicate si luate la cunostinta, este ca in fiecare zi sa fie prima zi! Adica, in fiecare zi sa sarbatoresc sf. Valentin. O zi de iubit din 365 mi se pare prea putin, asa ca eu declar ca pentru mine azi e sf. Valentin, dar si maine si poimaine si tot restul vietii. Becul, in schimb, poate veni sub forma de cadou in oricare din aceste zile :p, oricare din aceste zile fiind sarbatoare :D.

Sa va iubiti mult si azi si maine si in fiecare zi. Sa spuneti un "te iubesc!" sincer, din toata inima cel putin o data pe zi si sa primiti in schimb, un alt "te iubesc!" la fel de sincer si din toata inima, ca al vostru.

Iar iubirea sa fie de toate felurile in viata voastra de 1/2 in viata cuiva, de copil, de parinte, de prieten, de om in toate zilele anului!

Hai la anul si la sf Valentin nene! ;)

Niciun comentariu: