miercuri, 2 ianuarie 2013

Laaa muulți aaani!

Am lăsat să treacă o zi ca să dispară mahmureala :) Sper că ți-ai început anul frumos alături de oameni dragi și cu o listă mare de rezoluții pentru 2013. Pentru mine a fost exact ca și anul ce se încheia, frumos! Am avut inima caldă, am ascultat una din formațiile dragi mie și mai ales am avut un mare zâmbet pe față!

La cumpăna dintre 2011 - 2012 prima mea rezoluție a fost să fiu fericită și în 2012 am avut grijă ca în fiecare lună să fiu! Anul acesta îmi doresc să am un an măcar la fel de excepțional ca cel pe care l-am încheiat, să adun la fel de multe povestiri pentru nepoți, să văd mai multe țări ca anul trecut, Smartul să mă poarte mulți km prin locuri frumoase, să continuu să investesc în mine, să fiu alături de oameni atunci când au nevoie de mine și să îmi păstrez mereu zâmbetul intact indiferent de ceea ce va fi în calea mea.

Începutul de an înseamnă mereu rezoluții și promisiuni, ei bine eu aleg ca în fiecare lună să am cel puțin o rezoluție și cel puțin o promisiune dusă la capăt iar la final de an să am o listă lungăăăăă cât un an de împliniri! Tu ce rezoluții ai?

Ce îți doresc pe 2013 este să ai un an magic, având cifra 13 în alcătuire nici nu poate fi altfel! Îți doresc să devii mai bun și să investești în tine! Și evident să mă citești în continuare :P pentru că altfel nici nu se poate!

La mulți ani 2013, la mai mare! Nu știu dacă am mai postat piesa aceasta pe blog, dar merge perfect cu ceea ce trebuie să fie anul acesta:

Niciun comentariu: