luni, 3 februarie 2014

P!NK şi atât!

Săptămâna trecută toată lumea a discutat despre show-ul pe care P!ink l-a făcut la decernarea premiilor Grammy. Pentru fani cu ștate mai vechi ai artistei, activitățiile ei nu au fost o supriză cunoscută pentru exercițiile de striptease pe care și le-a introdus în concerte, acrobațiile pe panglici sau cântatul suspendată cu capul în jos sunt lucruri normale care fac parte dintr-un concert P!nk. Dacă încă nu ați văzut despre ce este vorba, aveți articolul postat pe Hollywood Reporter aici.

Ei bine, din punctul meu de vedere P!nk este ceea ce numești un artist complet, pentru care aș da oricând bani să merg la un concert de al ei pentru că știu că ce se va întâmpla pe scenă nu mă va dezamăgi - pe lângă respectul pe care îl are pentru public, este unul dintre artiști cu cel mai dur program zilnic de antrenament - citisem la un moment dat că încălzirea ei constă într-o alergare de 10 km...așa de bună dimineața :) Motivul? își dorește să poată cânta în timp ce dansează și țopăie și altele de gen fără a gâfâi.

Acum 100 de ani când am vazut-o la Bestfest, recunosc, nu eram nici pe departe fan, însă văzându-i dăruirea, energiea și profesionalismul am fost cucerită fără drept de apel. Și de atunci, deși nu pot spune că îmi place 100% ceea ce scote, în 90% din cazuri i-am adorat cântecele și evoluția.

Mai jos două exemple mult mai vechi despre ce înseamnă P!ink:





Dacă nici acum nu sunteți convinși că e cazul să mergeți la un concert de al ei, nimic nu o va face! :)

Niciun comentariu: