vineri, 11 iunie 2010

Libertate - dimineata, la pranz si seara!

Asa cum spuneam dimineata de pe telefonul meu smecher am ajuns la birou intreaga si nevatamata si muuult mai repede chiar decat cand sunt cu Pucca…si mult mai nice……si acum cand m-am apucat sa scriu continuarea tocmai canta la radio, Vama Veche cu “Vara asta” si in jurul meu toata lumea pleaca la mare :) si desi sunt un pic parca oarecum suparata ca nu ma duc si eu sunt mai mult decat nerabdatoare si foarte bucuroasa ca maine voi pleca la Amsterdam, cum iesirea de luna trecuta a dat chix si nu am mai reusit sa plec la Trapani, ceea ce imi aduce aminte ca nici acum nu mi-am recuperat banii pe bilete, dar na poate poate in viitorul apropiat ca ‘or afla ca am fost la Amsterdam si is lipita si fara bani :)

Oricum este de bine insa pana nu vad banii in cont nu mai cred nimic! Si ceea ce vroiam sa va zic azi dimineata inainte sa imi vina motorul era despre senzatia de libertate si ceea ce mi-a adus in minte acest lucru a fost cand am vazut un taran care vindea capsuni pe trotuar, langa metrou – nu discutam de chestii igienice aici – discutam ca taranul era in picioarele goale si asta mi-a adus aminte ca eu de mult nu am mai mers desculta pe strada sau la mare insa cand eram copil, chiar si adolescent faceam chestia asta destul de frecvent si acest lucru imi dadea o senzatie de libertate si azi dimineata cand am vazut imaginea taranului cu picioarele pe asfalt mi s-a facut dor de aceasta senzatie…este ca senzatia aia pe car eo traiesti inainte de a pleca in masina sau aia cand astepti pe cineva drag la aeroport…sunt senzatii pe care in timp le uitam sa le traim cu intensitatea pe care o facem in copilarie si in adolescenta si cum anul acesta ating un prag nou in varsta mi-am promis mie ca voi invata sa traiesc mai mult, sa ma bucur mai mult si sa invat sa “gandesc” mai putin! Asa incat acum ca un copil mic care pleaca maine in prima lui excursie sunt super super surescitata de idea ca voi pleca, si stiu ca am innebunit pe toata lumea cu plecarea la Amsterdam insa la fel ca si Praga este un oras pe care mi-am dorit foarte tare sa il vad asa incat acum cand e la ore distanta am devenit brusc atat de nerabdatoare ca probabil diseara nu voi reusi sa dorm deloc :) si maine voi fi terminata pe avion insa nici nu voi reusi sa dorm asta e clar. Oricum voi revedea aeroportul din Frankfurt si poate asa imi gasesc si bilete pentru vacanta de vara ca deah daca le iei de la ei sunt mai ieftine :)

E bine ca am reusit sa nu il innebunesc total pe Cristi de cap in saptamana asta cat mai aveam sa merg la el  si e drept ca i-am promis bratara insa oricat de frumoasa ar fi bratara, clar asta nu inseamna ca ar suporta milioanele mele de mailuri :)

2 comentarii:

Blonda... spunea...

Duamnaaaaa, unde esti, duamnaaaaa? :p

blue spunea...

eu cred ca a furat-o Laleaua negra :))))