joi, 10 iunie 2010

Maraton de stand up

Si uite asa mi-am petrecut eu noaptea trecuta, asta pentru ca azi dupa doua cafele care ar fi oprit si inima unui cal sa fiu in continuare adormita si plina de entuziasm in campul muncii.
Dupa ce imi luasem speranta sa mai ajung la acest show aseara prin bunavointa unei colege am reusit sa intru si chiar sa prind loc relativ in fata :)) ca deah dai un ban dar stai in fata, nu? O super plina Biserica Argintie, cu oameni setati sa rada chiar daca nu pricepeau glumele...ceea ce m-a uimit pentru ca deobicei la show-urile astea vin oameni destupati la minte si cu simtul umorului dezvoltat fie el sadic, ironic sau persiflant.
Oricum gasca noastra a ras la glume pe care altii nu le-au gustat, si ne-am remarcat prin rasul zgomotos care ne-a marcat viata inca din adolescenta. Ceea ce pot critica este scaunul...al meu cel putin a fost super incomod si eu inca am ceva mai multa carnita pe partea aia deci stateam chiar pe moale insa cu toate astea pe la un 2 si ceva am cedat si am plecat acasa. Nu insa inainte de a ii vedea pe Bobo, Teo, Micutzu si Bordea, oameni pe care i-am mai vazut in spectacole si care mi-au placut si atunci si acum, au fost si altii al caror nume din pacate nu l-am retinut, dar deah io mi's blonda la neuron si nimeni nu cred ca mai are pretentii de la mine sa mai incep acum sa retin nume.

Si lasa ca scriu mai multe cand nu oi fi obosita si oi avea simtul umorului la mine. Pana atunci va las sa va bucurati de poze, unele mai bune altele mai proaste insa asa e cand incerci sa faci experimente cu aparatul in loc sa mergi pe chestii clasice ;)
Oricum tatuajul lui bobo de pe gamba este genial! :)

 

Niciun comentariu: