luni, 7 iunie 2010

Stana regala si drumul de la cj :)

Azi am o zi proasta, datorita faptului ca nu am masina a trebuit sa vin ca orice om care nu are masina la munca…si nu este o experienta pe care sa doresc sa o repet foarte mult timp de acum inainte. Pe langa acest lucru sunt si in urma cu somnul ca atare sunt foarte obosita atat psihic cat si fizic si de aici si starea mea de spume continua, pe toata lumea si pe toate chestiile posibile!

 

Am ajuns atat de saturata de faptul ca nu am masina si ca la banii pe care mi permit eu sa dau pe o masina nu imi gasesc ceva ca lumea incat am spume si dimineata la trezire. Oricum prima masina pe care o gasesc si trece CTC-ul o iau, nu mai tin cont de culoare, nr de usi sau alte fitze pe care le aveam pana acum. Desi orice masina mi-a lua prevad ca se vor gasi comentatori care sa imi explice cum la banii astia imi luam nu stiu ce masina sau faceam nu stiu ce chestie, sau ca ce masina e aia ca daca nu e nu stiu ce nu e masina si altele de fel…insa asa cum am auzit o gramada de comentarii rautacioase cu smartul doar pentru ca lumea nu se poate opri din comentat, sunt convinsa ca si aici voi avea o lista mare de nemultumiti de faptul ca masina MEA cumparata pe banii MEI nu este in standardele LOR.

 

Insa idea este ca indiferent de ce masina imi voi lua, ca va fi sau nu pe placul celor din jur, este musai sa nu mai dau cu ea de gard exact inainte de a pleca la un drum lung – pentru ca experienta de sambata cu trenul mi-a pus capac. Plecata de la ora 9 din Cluj, de data aceasta de la Sighisoara am avut ca si companion de tren un ziarist de politica externa cu cu care am avut ce povesti. Pe parcurs am primit diferite de oferte de a cobori in Sinaia pentru a ma urca in masina unosr prieteni care aveau chef sa iasa din oras – varianta care pana sa ajung eu in Sinaia a picat…si in Sinaia am stat prêt de o ora, timp in care lui Marin si se facea din ce in ce mai foame…se smsuia de foc cu lumea, se dadea pe messanger…orice numai sa treaca timpul, dupa ce mai bine de o ora am stat pe loc asteptand toate trenurile din lumea romaneasca sa soseasca ne-am urnit…cu 5 la ora insa macar traiam cu impresia ca mergem….asa incat pana la urma comitetul de primire de la Bucuresti a decis ca ajunge inaintea mea la Ploiesti si asa macar voi apuca si eu sa trag un pui de somn si sa manac ceva.Zis si facut, am coborat in Ploiesti si m-am urcat in masina in care ma asteptau sandwich-uri si apa plata rece si buna! Nu pot sa va spun de fericire a cunoscut Marin ca putea sa stea confortabila si ca putea sa manance ceva si sa isi inchida ochii linistita…MINUNAT! Desi imi pare rau ca nu am apucat sa fac schimb de detalii cu domnul journalist over all experienta nu as mai repetau prea curand…este drept ca din multe puncte de vedere este mai comod, insa faptul ca de la Ploiesti pana in Bucuresti faci o ora cu trenul mi se pare peste puterea mea de intelegere mai ales ca trenul avea o intarziere de 2 ore déjà….si pentru ca sunt masochista insa in acelasi timp sunt inima slaba in fata tentatiei unui drum in natura, mai ales care nu necesita ca eu sa imi car prea mult picioarele obosite aka a merge cu masina cat mai mult posibil, duminica m-am intors la Sinaia pentru a merge la Stana Regala. Peisajul aici e de vis, nu vorbesc de poneii si de reni care puteau fi mangaiati, ulii zburand liber iar de la stanca lui Frantz Joseph poti vedea toata Valea Prahovei, Pelesul asa cum doar de sus poate fi vazut.

 

Ajung sa va spun si de mancaruri ca nu am cum sa nu…déjà am devenit celebra pentru pozele cu mancare de pe blogul meu si cand recuperez restul pozelor de la fotograful grupului, cineva ca spre deosebire de mine chiar a avut baterii incarcate si a reusit sa faca poze. Dar tre sa ma conectez la laptop ca sa pot sa iau pozele cu blututu de pe tel mobil.

 

12 comentarii:

Blonda... spunea...

Hai, ma, dumana, ma, lasa spumele.... Iar comentariile rautacioase despre buburuza ta, crede-ma, sunt nascute numai si numai dintr-o invidie maxima si de nestavilit, crede-ma (mine included :p).

Pupuuuu!

Marin spunea...

Uite cine se simte cu musca pe caciula :))) lol ei bine duamna atunci it's ok :P dar cu noua masina oricare ar fi aia va trebui sa platiti taxa ca sa va dau cu ea :))))) MUHAHAHA :)

Ia zi s-au facut pepeni? ca sa stiu daca vin pana la tine :)

blue spunea...

sa inteleg ca Blonda e latifundiara si se ocupa cu cultivarea culturilor de cultivat? :P

Marin spunea...

nu stiu ca Blonda sa fie latifundiara, desi stiu sigur ca si-ar dori, deci nu este cel putin nu inca :) insa idea este ca sg pepeni rosii care s-au copt in romania cica ar fi in zona unde sta blonda si vroiam sa ma asigur ca sa nu ma pun la drum degeaba :D

blue spunea...

aha, inseamna ca Blonda sta undeva la tzara prin preajma capitalei si are ferma experimentala :)...sa manci si pt mine o felie ,aici inca nu au aparut lebenitzarii din sud

Marin spunea...

Moama ce o sa ia foc Blonda ca i-ai zis ca e undeva la tara :)))))) ce te va mai taxa...tananana :P
Sure, chiar si mai multe! :)

blue spunea...

pai ce e rau in asta? Blonda sta la aer curat, creste pepeni, numara gascanii din curtea vecinului ,n-are nici o treaba mai ales acum cand si-a renovat mai bine zis si-a restaurat casa ,Blonda duce o viata foarte sanatoasa , fara noxe, fara E-uri , fara zgomotul tramvaielor ,ea noaptea aude tzaraitul greierilor iar eu aud cum sforaie vecinul...deci Blonda e mai castigata :) deci in concluzie Blonda e happy! :)

Marin spunea...

daca zic mai multe...dau din casa de la blonda si pe urma nu ma mai primeste la lubenita...soooo...o las pe ea sa zica ce si cum cu al ei conac :))

Blonda... spunea...

He he, imi place cand speculati, va mai astept :)))... poate in curand si pe la mine, hopefully...

Deci singurul conac al blondei este la Blaj, la bunica, si dak as fi stat acolo asa cum imi sclipise la un moment dat o idee, cu siguranta ca as fi numarat gascanii din curtea mea si nu a vecinului :D.

Blonda sta tot la oras, desi pe geam vede curtile vecinilor, iar noaptea nu aude tramvaie, indeed, dar nici greieri, ci mai degraba tantzari :D.

Si nu creste lubenitza blonda. La chestia asta, duamna, tre sa recunosc ca-mi spui noutati fe fe noi, ca io n-am auzit de-asa ceva pe la mine prin urbe. Da daca zici matalutsa, io te cred :P.

Blonda creste doar un caineluts draguts :), care doarme non stop atunci cand nu-i pe la gagice. :D

blue spunea...

Blonda , saru`mana pt explicatii deci problema e lamurita , Blonda sta intr-un oras unde cainii umbla la gagici :P :))
Marin te-ai cutremurat aseara ca nu ti-ai mai semnalat nici cum prezenta?

Marin spunea...

marin era nerabdatoare si ca sa ii treaca nerabdarea a bagat nani de la ora 9 pana la ora 5 dimineata :( dar acum e up and running :D

audeo.haipa.ro spunea...

Deci....ia-ti masina si bag commenturi la greu. Inca nu m-am hotarat de care.