miercuri, 2 iunie 2010

Primele zile in Cluj

Dupa ce luni cand am ajuns in Cluj, ploaia era cu intreruperi scurte pret de cat ma gandeam daca sa ies in oras, ieri orasul desi s-a pastrat bosumflat macar nu a mai plouat....ar fi fost foarte dragut daca mi-ar fi mers internetul in camera mai mult de 3 secunde insa se pare ca desi este gratis este gratis pentru ca nu este :)
 
Piscina am vazut-o doar in vizita pentru ca a se vedea in poze am fost prea ocupata cu iesitul :) Trebuie sa ii multumesc lui Carmen care a avut grija de mine si m-a scos in localri cu baietii frumosi si cu bere buuuuuuuuuna! :)
 
Si pentru cei care au devenit fani ai berii cu sprite, am o reteta si mai tare pentru voi cand ajung la bucuresti :)
 
 


6 comentarii:

Blonda... spunea...

Tse reteta, tse reteta? Bere cu suc de lamaie? A la Mexicaine? Sau a la Cluj :))))))

Marin spunea...

You are so old fasian :)))) lasa ca o sa vezi...ca din doua halbe tu canti asa ca scap ieftin :D

Blonda... spunea...

Old fasian?!?!? :)))) Tztztz, tineretu din ziua de azi!!! :p
PS. Mersic pentru reclama cu cantatu, da macar cant frumos? =)))))

Marin spunea...

:D =)) cel mai frumos...mai ales daca eu sunt la a 4a sau a 5a bere :)))

blue spunea...

ba voi aici deja puneti de un chef si nu ziceti nimic la nimeni, frumos va sta:P

Marin spunea...

noi?!?nuuuuuuuu niciodata :)))noi nu facem d'astea :)))