joi, 22 iulie 2010

Iar despre Nimic

Sunt fara computer pentru ca e dat la depanat, asa ca singura mea legatura cu lumea exterioara este telefonul mobil si compu de la munci, cum de cele mai multe ori ma feresc sa scriu de la munca, azi voi fi fortata pentru ca voi innebuni la Capatana pana peste 10 zile cand mi se va repara compu propritate persoanala, am ajuns chiar sa ma uit la tv si sa vad emisiuni care nici nu credeam ca mai exista, filmele sunt aceleasi ca acum 2 ani, la fel si serialele ba mai rau serialele au chiar aceleasi episoade ca acum 2 ani :( asa ca tristetea mea e si mai mare :))

Oricum am avut noroc ca m-am lipit cam in fiecare seara de ceva de facut asa ca am ajuns doar aproape de miezul noptii in preajma caminului sau mult dupa mergand pe pipaite din cauza ochilor piliti de depravarea :P de somn. Dar a fost o saptamana nice, cu multe concerte, gratare cu prietenii unde m-am distrat mult si cu schimbari radicale de infatisare la mandea – despre acest subiect inainte de a sari blonda cu gura voi pune poza atunci cand voi reusi sa apar rezonabil in una din ele :))) Poate in seara asta de la iesirea cu fetele :)

Azi am avut o zi buna, pe langa faptul ca mi-am pus in aplicare talentele de SMS Freak…sincer cred ca ar trebui sa imi deschid o companie pe partea asta…sunt un Hitch al smsurilor :))) baietii capata ce isi doresc dupa ce ma folosesc de telefoanele lor pentru a le raspunde fetelor la mesaje, sotii isi capata iertarea, fetele accepta intalniri de la baieti pe care pana acum i-au refuzat si vice-versa…ce sa ma mai laud, sunt buna!As putea sa scot banii buni din chestia asta :) Vreti sa va combin? Dati un telefon si se aranjeaza :) si gata cu auto-promovarea, ca sunt in spume cu companie de telefonie Vodafone care nu ma lasa sa imi accesez blogul sau chestii utile gen Facebook pentru ca se pare ca nu am varsta potrivita si ca ele, respective site-urile au continut illicit! Adica blogul meu contine chestii porcoase! Duamne m-a luat cu palpitatii la cap si sa scap telefonul meu de multe milioane pe jos…zau asa. Iar intr-un final acum pe sfarsit de zi am cedat nervos si am sunat la numarul taxabil ca evident ca la ala moca nu raspundea nimeni si m-am spumificat la un baiat care si-a cerut scuze da' cica sistemul e de vina! Sa arunce sistemu' daca nu e bun iar pe mine sa ma lase sa ma dau pe net! @#$@%%@#@%@%@%@# deci oricum am peste 18 ani pentru sistem asa ca se pare ca nici vodka nu pot sa beau diseara…la naiba :)))

Hai ca e 6 si trebuie sa ma duc la party :) again! La naiba ce viata am! :))))

7 comentarii:

blue spunea...

da`de ce dureaza 10 zile repararea unui calc???????

Blonda... spunea...

Doamneeee, da ce le faci bietelor calculatoare, anu si calcu, anu si calcu! Cand te-aude omu, calcu tau e in spume... sau in service :D

Hai cu poza aia, duamnaaa, normal ca sar, ca de-aia's blonda :P

Marin spunea...

blue: pentru ca nu esti in zona sa iti bagi nasul ;) e in garantie si dureaza pana vine piesa asa ca pana atunci sta la depanat.
Blonda: pai ce vina am eu ca nu fac fata vietii mele agitate??? Hah??!na ca tot fara poz's da lasa ca iti trimit una naspa ca sa te sochez :))

Blonda... spunea...

Shocheaza-ma, shocheaza-ma odata!!!! :P

Marin spunea...

pai acu' ca te-am socat nu mai zici ni'ca?? :)))

Blonda... spunea...

I'm too shocked, beibe! ;)

Marin spunea...

when u come back from the shock :p tell blue ca nu mi am mutilat parul si ca is chiar cute cu el asa taiat cu ciobu' :)))