vineri, 2 iulie 2010

Traim in Romania...

Cu riscul de a imi termina bateria la mobil trebuie sa scriu despre asta....dupa ce in ultimele zile am asistat scarbita la cat de imaturi sunt unii si pentru ca dai exemple alte tari iti spune sa te cari din romania daca nu iti convinge faptul ca sunt necivilizati, azi am auzit una si mai buna la care nu stiam daca sa rad sau sa plang, de fapt inca nu stiu ce sa fac. Blonda din dotare prietena buna si de lunga durata are la randul ei in posesie una bucata catel mic si caraghios numit Gica. Gica mai golan de felul lui pleaca dimineata dupa fete si se intoarce seara la mancare si culcare, zilele acestea a plecat dimineata in posesie cu una bucata zgarda frumoasa pe care scria ca il cheama Gica si ca stapanii pot fi gasiti la numerele de tel si una bucata zgarda anti purici ca orice catel de vita nobila ce se respecta...nu se stie cum insa in preumblarile lui, Gica a ramas fara zgarda si cea rosie ca focul sa ii surada norocul si cea pentru daunatori. Asa incat ma intreb in ce tara traim daca pana si unui catel si se fura zgarda.....mentionez ca blonda nu locuieste in capitala unde acest fapt probabil ca nu m-ar fi socat chiar atat de tare....ia sa va vad...va asteptati la asta?

2 comentarii:

blue spunea...

eu cred ca Gica inainte de a pleca a facut un dush si si-a uitat zgarda in baie...:P ...urmeaza ca atunci cand esti la restaurant pana cand mergi la toaleta sa te speli pe maini , pe cand te intorci sa nu mai ai mancarea in farfurie,..:) in rest no comment

Blonda... spunea...

Eu ce sa mai zic, am ramas asa de socata incat nici n-am putut sa scriu pe blogu-mi... (chestia asta s-a intamplat acum vreo 2-3 saptamani). Am preferat sa-mi inec amarul in fotbal :D