luni, 26 iulie 2010

Oficial noua freza

deci oficial aceasta este noua freza...hai sa auzim comentarii...tks Stefane pentru poza :)

23 de comentarii:

blue spunea...

hmm , te dezavantajeaza in raport cu coordonatele fizice si pari mai matura...probabil ma vei ura pt asta da`na right to an opinion...:)

Pusca spunea...

Parca esti un caine plouat! :-)))) Da', in linii mari, nu-i asa rau.

Blonda... spunea...

Duamna, ia-auzi, ia, ce zice dom' blue, io cre ca vrea sa zica sa mai ajustezi coordonatele fizice... Asa-i, blue? :D

Marin spunea...

duamna io sunt precisa ca Blue ma face grasa =)) Da merci Blue de sinceritate, era vb de freza nu de corpolenta mea =))
Pusca: rade ciob de oala sparta =)) :P

blue spunea...

sal Blonda,eu nu i-am cartografiat la Marin coordonatele ca cine stie altcineva ce va intelege din asta dar din poze in aparenta i-am spus si alta data ca... nu asa dur cum zice ea...ma consider cu sange albastru :)
Marin , cand te uiti la un obiect de arta (pana la urma orice femeie e un obiect de arta si la propriu si la figurat, depinde de barbat cum o vede), o statuie in speta trebuia sa o vezi in ansamblu nu doar capul sau picioarele sau alte parti...stiu vei zice sa ma uit doar la busturi :P

Blonda... spunea...

Nuuuuu cred asa ceva!!!! Blue? ;)

Blonda... spunea...

Oki, blue, am inteles, cre ca am scris amandoi in acelsi timp :D

Servus, btw :)

blue spunea...

cred ca da,chit ca noi incercam sa o ajutam pe Marin da` ea...laila...umbla dupa cai verzi pe pereti:)))))

Marin spunea...

Nu umblu chiar dupa cai verzi pe pereti insa va voi explica intr-un post special ca sa intelegeti ce ma framanta azi :)
Blue: stiu ce esti un delicat insa tot grasa m-ai facut :P
Blonda: zi si tu ceva in apararea mea :D

Blonda... spunea...

In apararea ta: aaaaaaaaa, paaaaaaaai..... tre sa mergi mai mult la sala! :D =))

PS. Duamna, da ca sa-ntelegem noi mai bine, sa nu uiti sa ne faci sh-o schita, da? :P

Dorin Rosu spunea...

nashpa :P

Marin spunea...

blonda: vei primi cel mai naspa cadou pe care il gasesc de craciun pt rautatea asta :P
Dorin: uuuuuu miiiiiiss me!!!!! :P

Ioan Castil Valeda spunea...

Stapana gratarelor! :D

Blonda... spunea...

De-abia asteptez! :D

NB. A fost purul adevar si nicidecum o rautate ;)

Marin spunea...

Valeda: da da da pana vin la tine pe domeniu si atunci tu esti stapanul gratarelor :)))
Blonda: It's a deal! :D blea blea blea a fost mare rautate mare! :)

blue spunea...

hmm pe aici suna a chef, gratare, domenii stapana inelo-gratarelor..:))) unde sa va trimit o palinka sa va pice bine gratarele? :)
PS Blonda totusi e o adevarata lady...pt ea in mod special am afinata la 24 de grd si dulce foc,iar pt adevaratii barbati specialitatea casei e palinka fiarta cu ardei iute, cunoscatorii stiu de ce..:)

Marin spunea...

Asa..vb de toti mai putin de mine a carui freza v-a facut sa discutati de gratare de palinca....si parca vad ca daca ne urcam in masina si venim pe capul tau o sa zici ca nu esti acasa si ne lasi cu balute in coltul gurii dupa o palinca d'aia cum numai la voi se intalneste :)
BTW vezi ca si Blonda si Valeda sunt mari fani asa ca vezi cum scoti camasa! :))))

blue spunea...

eu am intrebat unde sa trimit palinka, eu nu am domenii , stau in pestera cu bolovan in usa:)

Marin spunea...

Pai nu e asa ok prin posta noi vrem sa venim acolo sa facem dugustarea asa cum se cuvine! :)))))))

Pana atunci poti sa trimiti la mine si daca vedem cat de mult ma iubeste Blonda dupa ce primesc palinca :)))))))))

Blonda... spunea...

Ah, blue, multam' fain, esti un adevarat gentleman :)

Duamna, eu iubeste la tine oricum, si fara palinca xxxxxxx

Marin spunea...

ah.....ai atat de multa love pe cat sunt de grasa? :P =))

Blonda... spunea...

U said it!!! :)))))))))))))))))

Marin spunea...

Yes but IIIIIIII said it! :D not U! ;)))