luni, 4 iunie 2012

Booktopia și în poze

Vineri vă bloguiam live de la booktopia. La câteva minute după, i-am urmat Dependetei, la tribuna cititorului...Ea a citit despre copilăria lui Enescu, eu am citit despre Povești de dragoste la prima vedere. Ca blogărițe ce suntem, ne-am făcut poze una alteia și am povestit pe facebook ce și cum :)

A fost o experiență interesantă din mai multe puncte de vedere: primul a fost camera de luat vederi și transmiterea live pe internet.Al doilea punct de vedere a fost reacția stârnită de felul de citire, este cu totul o altă experiență să simți publicul atunci când intonația ta se face simțită. Iar al treilea punct a fost lipsa emoțiilor, lucru care m-a bucurat enorm!

La toate acestea faptul că am făcut parte dintr-un maraton de citit, de peste 6 ore a fost ceva ce vreau să repet. Sunt mândră să știu că prezența mea acolo a adăugat o donație de 50 de euro pentru copii sărmani. Și mulțumesc Dependentei că a fost alături de mine în această expetientă.

Partea tristă a venit după, la maratonul cumpărăturilor. Dependenta s-a abținut din greu însă eu mi-am dat liber la cardul de credit. Mi-am luat carțiile pe care mi le doream de la începutul anului cu mega reduceri :D Așa încât am ajuns acasă mai saracă cu câteva sute însă cu vreo 7 cărți pe care abia aștept să mă pun cu burta și cu pixul, așa că orice rău este spre bine :D

Mai jos avem poze cu cele doua zâne în plină desfășurare. Țineți aproape pentru că a fost un weekend lung plin de poze :)











Niciun comentariu: