vineri, 22 iunie 2012

Mai mult decât inspiraţie....

La 17 ani am primit cadou cartea Alchimstul, nu ţin cont de trenduri în literatură însă ţin cont de recomandări, aşa că am citit-o când a venit cu recomandare :P. Cadoul venea din partea unui băiat cu doi ani mai mare ca mine, student la filozofie. Nu aveam nimic în comun decât grupul de prieteni, aşa încât suprinderea mea a fost mare când a venit şi mi-a înmânat cartea. Am citit-o şi mi-a plăcut. După, am rămas multă vreme cu următoarea zicală intipărită în minte: "atunci când îţi doreşti ceva, tot universul te va ajuta să îl obţii". Exact asta a fost dedicaţia care mi-a fost dată pe prima pagina a cărţii, au mai fost câteva cuvinte de lauda la adresa viitorului meu şi a ce voi deveni însă modestia mă împiedică să le citez.
 
Aproximativ doi ani mai târziu am descoperit-o pe Maya Angelou şi poeziile ei, tot printr-o cunoştinţa a cărui nume nici măcar nu mi-l mai amintesc. Citatele ei şi poeziile mereu pica într-un moment în care subliniază ce îmi spunea Coehlo acum ceva vreme.
 
Din când în când mai recad în alchimie şi din când în când câte un citat al Mayei îmi pică în braţe....iar azi, după o săptămână...ciudată, azi am citit asta:
 
“When we find someone who is brave, fun, intelligent, and loving, we have to thank the universe.” ― Maya Angelou
 
Ei bine, da! Azi, mulţumim Universului :) ştie el de ce şi sper să conspire cu magia lui pentru mine, pentru că ştiu ce îmi doresc.
 
Să aveţi o zi minunată, plină de momente magice şi frumoase!

2 comentarii:

marul spunea...

crede-ma , treci de ... alchimistul !

Marin spunea...

Bună Mărule şi bine ai venit!

Nu pot să te cred fără argumente :) aşa că aştept lista :)