luni, 18 iunie 2012

Campanie frumoasă

Mi-a plăcut la nebunie campania şi cum sunt mare fană a brandului şi a campaniilor ieşite din cutie nu pot decât să o împărtăşesc cu voi.



Din păcate din motive de copywrites CC a decis să retragă clipul de pe youtube, aşa încât din păcate nu mai am ce să sharuiesc cu voi.

Îmi place la nebunie să observ că în ultima perioadă publicitatea se întoarce la latura umană, însă aceea naturală, fără reflectoare şi fără regizorul care îţi dictează cât de natural să fii şi cât de uman să pari.

Publicitatea, personal, am privit-o mereu ca o artă, dacă mişti ceva în mine înseamnă că ţi-ai atins scopul, emoţia pe care o voi resimţi la raft în momentul în care voi vedea produsul tău mă va face să îl achizitionez. NU mişti nimic în mine rămân la ale mele de pe listă.

Că în orice industrie trebuie să îmi spui o poveste, să îmi creezi o experienţă, dacă mă atingi atunci poţi fi sigur că produsul tău este ca şi achiziţionat şi în drum spre casa mea deci scopul tău este atins. Aici vorbim de traininguri, servicii, produse sau pur şi simplu inimioara noastră. Totul este o poveste iar oamenii cumpără poveşti.

Niciun comentariu: