vineri, 8 iunie 2012

Facilitator de eveniment PSSG

Un lucru pe care mi-l pot adăuga pe cv, atunci când îl voi aduce la zi, este acela de facilitator de eveniment aka un mic prezentator :P. Duminică, 3 iunie, am avut onoarea de a prezenta pentru prima oară de când m-am alăturat proiectului ca și voluntar, un eveniment Public Speaking Support Group! Recunosc că a fost mai greu decât orice training pe care l-am ținut și decât orice alt tip de prezentare pe care am avut-o până acum. La emoțiile care uneori au transpirat către public, s-a mai adaugat și distrugerea unei măsele cu o ora înainte de începerea evenimentului, lucru care a dus la o Marin care scâncea de durere de fiecare data când respira și la un facilitator un pic plecat pe planeta Durerii. Însă feed-backurile au fost pozitive și la fel și reacțiile celor care mă cunosc. Am o listă cu lucruri care mai trebuie, după umila mea părere să le mai îmbunătățesc până când voi putea spune că mi-am atins potențialul plin de prezentator. Însă sunt pe drumul cel bun din multe puncte de vedere.

Mereu evenimentele PSSG, au o aromă pentru sufletul blogăriței. De data aceasta prezentările s-au învârtit cumva în jurul zâmbetului, iar Marin are unul laaarg cât o zi de post :D.

M-a bucurat să am în public o parte din cei care mi-au fost studenți la Oratorica, o parte din oamenii pe care i-am cunoscut la trainingurile de vorbit în public și o parte din oamenii care în anumite momente de întrebări interioare, au reușit să mă facă să zâmbesc.

Însă recunosc că mândria maxima a fost atunci când una dintre prezentări cea despre: "10 motive pentru care să zâmbești" a uneia din absolventele cursului de vorbit în public, mi-a fost dedicată! Mulțumesc, Alinuța!:)

Mulțumesc pentru poze, lui Liviu Vasilescu care a păstrat un obiectiv vigilent asupra mea :P.










Niciun comentariu: