marți, 12 iunie 2012

Cronică de concert

Am fost certată că nu am povestit experienţa Linkin Park... Ei bine am încercat să las să se mai sedimenteze sentimentele de “nefinalizare” pe care mi le-a lăsat concertul. Mă refer la faptul că undeva în aer plutea un bis pe care nu l-au mai acordat. Până la acel moment însă oamenii au fost total profesionişti de la apariţia la ora anunţată până la reglarea sunetului după primele melodii pentru a se auzi conform standardelor formaţiei. La fel ca la Aerosmith un concert cu un playlist parcă coborât din ipodurile fanilor: cele mai cunoscute piese şi cele mai adorate. Piese urlate din toţi bojocii de parcarea Romexpo. Eu ca mini fan, pentru că recunosc că după primele două cd-uri i-am ascultat mai răruţ, am ştiut toate piesele aşa încât m-am simţit ca peştele în apă urlând alături de restul populaţiei :D.

Energie şi suflu cât pentru un stadion plin, profesionalism și carismă, mi-a plăcut mult momentul în care echipa tehnică a luat steagul nostru de la unul din fani și l-a agațat de clapă!

La toate acestea s-a adăugat un moment de film: el şi ea se sărută întreaga piesă, conştienţi doar de ei doi şi ignorând restul lumii fiind prinşi parcă într-o bulă….ei bine da, două persoane pot spune că nu e nevoie decât de un plus 1 pentru a face un concert să devină un eveniment special. Un eveniment de visat cu ochii deschişi în serile calde de vară în aşteptarea somnului sau a prinţului pe cal alb...care o veni primul :D

Un remix între doua piese cu versuri excepționale pentru o seară de miercuri, live la București!

Niciun comentariu: