luni, 11 august 2008

Cum ajunge lumea pe blogul lui Mandea? reload

Stiu stiu stiu, am ramas datoare cu articolul de excalada insa am avut un we plin cu piscine, cluburi si somn de voie asa ca da-ti-mi voie sa mai intarzii o leaca…J

Revin cu acele magice cuvinte care ii aduc pe oameni pe blogul lui mandea:
“ce cauta pe google blog marin” aici m-a inchis intrebarea
“poze cu rotula tibia si femurul” pai daca venea cu mine in sala de operatie le vedea live nu ii mai trebuiau poze :D
“baieti frumosi din torino intalniri” daca cineva ii gaseste si sunt si genul care plac femeile anuntati-ma si pe mine ;)
“Injectii in coloana” asta doare
“caut loc de munca in bucuresti ca ospatar” pai si de unde pana unde la mine pe blog?!?In cel mai bun caz aflii unde sa NU mananci si unde sa NU te angajezi ca sa nu iti iei injuraturi.
“parcari imposibile” I RULE!!
“crina coco popescu” am promis, revin cu articolul
“Inimi mari poze” inimi mici la mine pe masina sunt, mari…acum nu tot ce iti doresti se si indeplineste ;)
“carja din scris” come again??!adica poti sa faci o carja din scris? Asta tre sa o vad neaparat…da e folositoare ori e doar asa de décor…
“poze facute din inimioare” tot pe masina ;)
“poze cu inimioare mari” la mine doar cu inimioare mici…
“intalnire smart” doar casual la mine….:D
“program desenat inimi din scris” habar nu am daca exista asa ceva…dar oricand se poate incerca un Correl…sau Photoshop, parerea mea :D
“Tricouri cu pucca” avem acasa :D si asternut, si portofel si geanta si multe, multe poze :D deci la alegere :D

Si asta doar pe ultima saptamana sa mai fac cercetari mai amanuntite?

4 comentarii:

dan spunea...

pai la tine e super ok bre. la mine vin oamenii pe blog pentru ca au impresia ca sunt un mare frizer. uite si tu ce cauta ei pe gugal cand cauta si ma gasesc:

ce tunsoare imi vine bine?
cum sa ma tund daca am urechi mari
cum sa ma tund?cum imi sta mai vine?
cum se mai tunde lumea
frizer prost
jocuri de tuns
jocuri de tuns oameni
jocuri de tuns paru
jocuri numai de tuns
jocuri numai si numai de tuns
jocuri pentru tuns oamnei
jocuri sa tunzi imi
vreau sa ma tund si nu stiu cum
tunsoare urechi mari
urasc sa ma tund
urechi mari tundem

Marin spunea...

Ce e drept pentru mine nu a fost niciodata importanta tunsoarea, pentru ca parul meu sta tot timpul prost :)))asa ca...la mine se cauta baieti, meniscuri si carje

dan spunea...

n-ai inteles nimic :P
eu de fapt nici nu ma tund. imi tocesc parul cu o piatra ponce pe care am gasit-o mai demult, inainte sa ma nasc. nush de ce cauta toti tampitii aia cu urechi mari cum sa se tunda pe blogul meu

Marin spunea...

da da da....stim cat de importatnta e freza pentru barbati si trebuie sa ii intelegi si pe cei cu urechiile mari ca vor sa isi scoata in evidenta alte trasaturi :D asa ca vor cauta in continuare solutii pe unde se poate inclusiv la tine pe blog ;)