miercuri, 13 august 2008

d'ale Bucurestilor

Azi am o zi mai ciudata, cum am fost la doctor sa constat ca sinuzita mea nu este nici pe departe vindecata si mai stau o saptamana sub tratament, plina de "sudori" din traficul bucurestean am decis ca e momanetul sa va vorbesc de doua campanii dragi sufletului meu care propavaduiesc buna-crestere in trafic.
Una este cea venita din partea Umbrelei Verzi impreuna cu Tuborg si se numeste “Fii sofer responsabil” in ce consta? Intri pe site si comanzi un stiker pentru masina ta care spune “Eu nu arunc gunoi pe strada” cand il primesti, il lipesti pe masina (nu deterioreaza vopseaua), te tii de promisiune si speri (alaturi de noi ceilalti) ca vom reusi sa educam si restul participantilor in traffic si vor renunta sa isi scuture scrumiera la stop pe pavaj, sa arunce servetele demachiante ale neveste-si pe parbrizul tau si altele de gen.
Stickerele is gratis asa ca nu te costa nimic daca impreuna incercam sa fim mai civilizati, poate doar castigam o leaca de astfalt curat mega incins de soare torid.
Al doua campanie e la fel de geniala si tot de educatie tine, campania se numeste: „Ho cu tata!” o campanie adresata „bizonilor” din trafic si e lansata de revista Top Gear .Mai multe pe pagina lor, acolo gasiti si niste foarte haioase definitii ale "bizonilor" have fun!

Niciun comentariu: