marți, 5 august 2008

Maiden, Iron Maiden

Nu pot sa spun decat EXCEPTIONAL! Un concert de zile mari, cat lumea...doamne si ce muzica...cred ca as putea sa merg in fiecare zi la asa un show. Sincer nu am decat cuvinte la superlativ si sunt convinsa ca si cei care au fost acolo is de aceiasi parere.
Desi caldura a facut mari belele, sincer am vazut mai multa lumea ca la Metallica si nu ma asteptam, mai ales ca Maiden se adreseaza unui anumit public ;)
Din pacate desi am fost mai dopata ca un cal de curse nu am reusit sa dau din cap asa cum mi-as fi dorit deaorece sinuzita mea e mai roackerita ca mine si a decis ca e timpul sa vibreze in ritmul muzici asa ca tot concertul am auzit arat Maiden cat si sinuzita srl (formatia care canta live in capul meu de trei saptamani :))
Poze...din ciclul ..."VA URMA" ;)
ma intorc la ascultat pe ipod maiden pentru ca inca sunt sub influenta concertului, ca sa nu mai spun ca aseara am adormit cu maiden cantandu-mi in urechi :)

later edit: dupa luni de zile vin si pozele ;)

Niciun comentariu: