luni, 4 august 2008

weekender....

Deci masina mea rules, daca facem exceptie de faptul ca e stricata tot fara geam si ca scoate (DIN NOU) fum...e excceptionala, mai ales daca nu ai nevoie sa te duci undeva....in week-end a fost concertul Massive Attack, unde invitatia a venit datorita faptului ca am avut smart, nu m-am putut bucura de parcarea "pentru 30 de masini sau pentru 60 de smarturi" ca deah...masina mea nu mere si basta....cred de fapt ca sufera de stress...si ii trebuie o vacanta de vreo doua saptamani in care sa stea relaxata in fata blocului cu cauciucurile la soare...iar in timpul asta stapana sa se prajeasca pe o plaja undeva departe de jungla urbana...insa sa ne intoarcem la oile noastre...deci numerge asa ca la massive attack a trebuit sa cautam parcare ca toti ceilalti....colegii Pucculinei de club au venit in numar mic...cel putin eu nu m-am intalnit decat cu Cristi...pacat...dar lasa ca o sa mai fie ocazii....
Saptamana trecuta mai precis pe 29 iulie, a fost ziua lui George, datorita faptului ca in continuare nu am calculator...ca nu am timp sa ma duc sa imi achizitionez fie sursa fie alt calculator...nu prea am activitatea maxima..insa ii sunt datoare cu de LAAAAAAAAA MUUUUUUUUULTI AAAAAAAAAANI cu mare intarziere, de fapt daca stau sa ma gandesc puteam sa astept pana maine ca daca tot is nesimtita si nu ii zic omului de la multi ani pe blog pot sa o fac la o data fixa adica la fix o saptamana dupa...tre sa recunoasteti ca asa e luat prin surpindere...vineri s-au petrecut in Expirat, unde eu nu am ajuns...am mentionat ca urasc clubul ala?!? NU?!?!?pai il urasc....e mic, intunescos si plini de pusti cu cosuri care cica asculta rock...bleah...deci nu m-am dus...
Sambata, insa m-am destrabalat pe MAAAAAAAAAASSIVE AAAAAAAAAATTACK....de unde am plecat nu incantata ci superduper incantata...am facut si poze...insa cum va scriu de la birou nu am cum sa le incarc insa cand..... (oare secolul asta?!)...imi voi lua calculator, voi face un post numai cu poze minunate de pe unde am umblat eu cat nu am avut calculator....
Pot doar sa va spun ca oameni fac bine ce fac?E voie? Regia...?!?!deci pot sa spun :P....ce m-a impresioant - ca deah is copil tampit si na am vazut beculete, beculete :D... au fost luminile (No, I did not see that light :P) care veneau din spatele ecrenelor din leduri si ei cantau in umbra....oarecum...iar partea cea mai geniala au fost mesajele transmise pe ecrane ...tot de leduri....care au fost in....romana! Nu tu "buna seara, Budapest or Hungary"...
Ca la nici un concert mi-a placut si trupa din deschidere o tipa si un tip care canta la intrumente neconventionale....tipa respectiva este vocea de la Tricky aveam sa aflu mai tarziu in noapte si se numeste Martina Topley Bird (aveam eu sa fac research azi :P).....au fost exact ce trebuiau inainte de doua ore de show....
Desi Massive nu au interactionat la maxim cu publicul...is englezi for f...sake....atmosfera a fost electrizanta iar sunetul.....demential...foarte clar fiecare intrument vocile au fost cu efecte...ce mai un show profi asa cum te astepti de la o trupa mare, un show pentru suflet, cel putin pipotica mea s-a bucurat tare...
Ieri am fost la Giurgiu :) ca sa beau un suc pe malul dunarii...unde nu exista decat doua terase si un strand ;) da!!! deci au strand! drumul misto compania de exceptie, daca nu ar fi fost ina care sa ma enerveze :P salutari pe aceasta cale :D. Stiu ca este o cititoare fidela a blogului meu si nu aveam cum sa nu fiu rautacioasa ;)
Insa greii vin in seara asta cand pe Cotroceni ma voi destrabala pe Iron Maiden...revin maine cu impresii :)
Scuzati-mi linia curba a gandurilor insa datorita faptului ca vreau sa ma destrabalez la Maiden insa is heavy sedated ca sa pot da din cap diseara :D asa ca neuronul meu acum e pe plaja si fumeaza o iarba a se intelege analgezice puternice pentru sinuzita...
sa aveti o saptamana usoara...

must later edit: pozele





Niciun comentariu: