vineri, 22 august 2008

Evenimente

Diseara imi voi demonstra maiestria prin poze la concertul Faithless la care am reusit intr-un final sa fac rost de invitatie. Ca doar nu aveam cum sa lipsesc..desi daca concertele vor fi macar jumatate din cate de misto au fost ultimele doua dati..probabil ca voi uita sa mai apas pe declansator si voi dansa all night long.

Cat despre mega-prea comentata-maxima cursa de masini nu prea ma tenteaza sa ma prezint decat daca as primi invitatie, ce rost are sa vad masini alergandu-se, cand am parte de un astfel de spectacol zilnic datorita "bizonilor" de pe bulevardele din Bucuresti.

Saptamana viitoare se anunta una plina de evenimente in Bucuresti, deja inceputul Festival de teatru Undercloud pentru mai multe detalii click pe Metropotam, de luni incepe si festivalul de publicitate ADFEL unde ma voi duce si eu si voi reveni cu poze. Asa ca se poate spune ca v-am facut program ;)

2 comentarii:

Aurelian spunea...

io vreau la teatru! cand ma duci?

Marin spunea...

Pai maine oricum vroiam sa merg la ADfel asa ca....daca te tine ;)