luni, 22 decembrie 2008

saptamana trecuta in poze

Asa cum promiteam intr-un post anterior, expun mai jos, pozele din saptamana trecute, cele mai de jos sunt de la concertul Bucium care a avut loc in suburbii =)) aka Suburbia, loc care mi-a dat o groaznica raceala pe care o port si azi in prasele :), reactivandu-mi cu aceasta ocazie si sinuzita intrata in hibernare.
Concertul a fost genial, pe langa faptul ca cei de la Bucium au fost inconjurati de prieteni, au fost si multi fani, fani care au venit strict pentru formatie si pentru melodiile lor, atmosfera se poate vedea in poze :)
Urcand usor, ne mutam vineri - zi care a fost dedicata intalnirii cu fostii colegii de pe Plantatia Roz, in Hard Rock cafe (am mentionat deja parca cat de exceptional mi se pare locul asta, nu?) m-am vazut cu Stefan fostul meu coleg de departament actualmente la o alta banca mai verde ea asa ;) am depanat amintiri ca sa nu zic barfe de cine ce mai face :))) si cat de naspa ne-a fost si ce bine ca am scapat...gooooooooooooooooooooooood nu mai incetez sa ma plang de plantatie?!?! am scapat imi e bine la cooperativa nu vad de ce amintesc in continuu deci plantatia nu mai intra in discutie! AM ZIS! oricum dupa cateva randuri de bere, baietii ca eu eram cu masina, ne-am mutat in Expirat, doar parte din noi respectiv: Je, Victor, Alex, Cristina si Matei, PAULICA si STEFANUT au spart gasca ca deah de la o varsta(au abia 24 de ani =))) nu prea mai iesi asa ca in tinerete :)))))Paulie?!?! Comentarii ceva?!?! :P
In expirat m-am reunit cu Edy (later edit se scrie "EDDIE - ca mascota lui Iron Maiden" nu edy...am fost corectata telefonic :D)si Robert, daca nu ar fi fost aglomerat si ar fi functionat aerul conditionat atmosfera a fost incendiara de a dreptul!
Je reparand aerul conditionat! :D

EDDIE :D

I see naspa people aka Robert ;)

Je + EDDIE

Cris and Matei-ul din dotare, Cris pozele alea kinky nu le-am postat :D

Victor & Alex

Again Robertino

Fane and my JT hat, care este ea de vedeta :D

Paul a se citi POUL :D aka bautura si femei pentru toti baietii mei PAUL STIE! :P

Cei 4 care au speriat Happy Hour in hard rock :D

NU!NU!NU! la naiba cu paparatzi astia :D

Matei and Alexa's violin

Je si Ioana

Concertu Bucium in toata spendoarea lui :)









"Smile and wave, boys! Smiiile and wave!"

Cristina :) happy!

Hinginerul de lumini a lu' Bucium aka Cippanu ;)

Niciun comentariu: