luni, 29 decembrie 2008

La multi ani cu intarziere

Desi cu intarziere, trebuie sa ii spun la multi ani fostei mele colege Florina Eugenia :D asta pentru ca stiu ca uraste sa ii te adresezi asa care s-a nascut chiar in Ajunul Craciunului...deci Ina la multi ani si la cat mai multe vizite la mine pe blog, ca sa mai afli si tu ce mai fac eu...e musai iti faci si tu blog ca sa mai aflu si eu ce faci tu si sa putem spune ca pastram legatura pe bune ;))
Si pentru ca am insistat sa imi trimita o poza haioasa nu ceva serios...va expun mai jos ce am primit...capul rosu este sarbatorita, partea de jos a pozei apartine fotografului, fotograf care apartine prin contract de casatorie Inei...sa iti traiasca nevasta Sam :)
Doi oameni de care cu mandrie pot spune ca sunt mai nesanatosi decat mine la mansarda :D V-am pupat!
:D

Niciun comentariu: