joi, 11 decembrie 2008

prostia la femei

Imi conduc din nou masina...din diferite motive ieri am scos "parasuta mea scumpa" din service, mi-am ridicat prietena Cristina care venea de la Qatar, si care a venit fara seic, asa ca am ramas cu amanta scumpa de intretinut aka masina mea iubita pe cap fara suport din partea unui barbat intelegator cu toanele unei masini care sunt extrem de asemanatoare cu toanele de PMS ale femeilor....deci "la naiba in puii mei" cum zice o cunoscuta de a mea (Salutari Grasule! ;)) azi am venit cu mashi la munca...trafic lejer de dimineata, suprinzator de lejer...si cum veneam eu tacticoasa asa vrum vrum vrum cu fumul invaluitor in urma mea...paproape de intersectia cu lacul tei o....femeie cu un pasat....nimic suprinzator, nu? ei as....desi avea loc sa treaca printre masinile parcate si tramvaiul care se oprise sa o lase pe tuta sa treaca, femeia noastra se gandeste ca de ce sa lase volanul nemiscat si sa ii dea inainte...trage de volan si intra cu botul in fata tramvaiului deci nici ea nici tramvaiul acum nu mai aveau cum sa se miste....pana la urma reuseseste indreapta masina si intepeneste! trece tramvaiul si noi ceilalti dam sa o ocolim ca ne gandim ca tuta vrea sa parcheze daca nu inainteaza...da de unde din ciclu "am masina mea si sunt bizon, in cazul asta bizoanca"..ii da cu elan inainte, vreo 10 m, pana cand opreste in spatele tramvaiul parcat in statie, pune semnal stanga si coboare din masina, trebuie sa precizez ca in stanga era o gradinita si ca nu aveai cum sa ocolesti tuta pe nici o parte, pe o parte masini parcate pe celalata masini care veneau din sens opus...pleaca tramvaiul....lumea astepta tuta cu passat sa se intoarca floricica din intersectie unde se dusese sa isi cumpere ziare....in urmatoarele trei masini, erau femei la volan care am asteptat calm sa se intoarca mujercita, pana la urma am cedat si am inceput sa ne bizonim adica sa claxonam sa scoatem nesimtita din astenia de primavara...insa se pare ca era adancita rau ca nu a schitat nici un semn...asa ca s-a urcat lejer in masina a dat semnal DREAPTA si la intersectie a facut drepta de pe amblele benzi ca ea are passat si nu incape pe o singura banda....imi pare rau ca nu i-am luat tutei numarul si nu i-am facut o poza insa eram prea in spume si nici macar barry white nu m-a calmat....na Cristi ca am bagat si povestire picanta din trafic pe blog ca sa se rada toata lumea nu numai colegii carora le povestesc cand ajung la birou...salutari din Bucuresti pentru Bruxelles (vreau si eu niste varza cand vii inapoi :P)
Oricum daca vedeti un passat negru, care in loc de passat a ramas doar PASS deci pliz...pisi vb engleza da?!? si o fufa bruneta imbracata din europa il conduce, taiati calea fara semnalizare si zgariati-l cu cheia fara nici o remuscare...probabil ca oricum e prea tuta sa priceapa de ce se zgarie masina si de ce e lumea rea cu ea.AMIN!

9 comentarii:

Anonim spunea...

asa da !...parca devine interesant :)

Marin spunea...

apreciam si un nume ;) "anonimule" ai o scuza azi, insa de maine vreau cu nume! sau macar cu porecla :P

Anonim spunea...

Cum sa nu iubesti traficul din Bucuresti?Nu mai bine cu metroul sau cu "ia-ma nene si pe mine"?
De tute e plina lumea,la fel si de passat-uri.Ia sa trecem la curatenia de Craciun.

Marin spunea...

chiar cum sa nu...pai uite daca ai doua intamplari d'astea pe saptamana iti vine sa zici de dulce...bleah..craciun...nu, nu, nu sa ramanem la trafic :)

Anonim spunea...

Trafic cu ..Craciunul.Poftim, ti-am servit(pe tava) titlu de film.Treci si filmeaza intamplari din trafic,dar..musai cu tute, sa se vanda biletele,ma intelegi? :))
Let it snow, let it snow- na, poate te prinde spiritul Craciunului:P

Cristina spunea...

Dar de cand passatul e masina de fitze? ca parca asa reiese din povestire. Inteleg daca avea tuta vreun Bentley sau macar un mertsan ca tine, doamna ;);)

Marin spunea...

4 audeo: da da da imi place traficul de craciun care este mult mai lejer :) in rest urasc oameni disperati care se ingramadesc dupa cadouri :D
4 Cristina: doamna asa cum skoda este varianta de fitze pentru aia care nu isi permit passat, asa passatul este varianta de fitze pentru aia care nu isi permit bentley, bugatti sau fie mertzan ca al meu =)))

Cristina spunea...

Presupun ca daca s-ar ingramadi dupa cadouri care sa fie pt dvs., doamna ;), ti-ai mai reconsidera ura de clasa, ce zici :p :p?

Aurelian spunea...

al tau e swatch... ca s-a facut pe vremea aia:)) mai tarziu s-a suparat Daimler sa mai fie asociat cu ceasurile de plastic:)