miercuri, 24 decembrie 2008

new skin

incerc sa imi schimb fatada la blog..insa cum nici una din cele pe care le tot incerc nu imi place voi tot face modificari...si modificari pana imi voi gasi fata noua pentru 2009, cand imi promit mie ca voi incepe sa scriu in engleza deaorece preteni mei de peste mari si tari ma cearta ca nu imi pot da blogul la pritenii facuti prin strainataturi ca cica e in romana, pai si ce e vina mea ca romana nu e limba de circulatie internationala?!?off ...sper sa ma tin de cuvant si sa ma englezesc adica sa fac o englezoromana asa cum acum am o romanoengleza :)))
Deci datorita schimbarilor de look prin care trec in aceasta perioada am rugamintea sa nu va speriati daca mai dispare lista de bloguri pe care le urmaresc, arhivele sau pur si simplu pozele apar cu trei ochi de persoana...:D e greu cu itiul asta :)))
In seara asta postez pozele de Luni promit :)

3 comentarii:

Aurelian spunea...

se spune angloromana:))

Aurelian spunea...

wow... o pot cunoaste pe domnisoara din header? :)

Marin spunea...

Down boy!!! :))