sâmbătă, 6 decembrie 2008

Smart reunion

Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme insa Pucculina e suparata asa ca am bagat bani in ea cu doctorii...scump domne'scump...si daca aveam gagica :D nu era atat de scumpa ca masina asta...off off...dar cand dragostea e mare la mine trece prin portofel se pare :))abtineti-va de la comentarii rautacioase :P asa ca am ratat si Rock in Iasi si o tura de Sibiu, off...viata e atat de scurta...insa recuperez eu...cand imi revin eu din perfuzii dupa notele de plata de la masina :D dar lasa ca vine Cris din Qatar cu un seic la geamantan, cel mai bogat posibil ca sa isi permita sa imi intretina masina :)) si problemele mele is ca rezolvate =))) insa sa lasam compatimirea ca nu e de noi, cum ziceam am scos-o pe Pucculina o leaca la plimbare azi ca era intalnirea smart si cumla ultima am lipsit din nestiinta (nimeni nu m-a anuntat si pe mine :() azi si ieri baietii si-au facut datoria asa ca mess-ul, tel si sms-urile m-au anuntat de intalnirea de azi asa ca nu aveam cum sa o ratez, nu? Dupa ce ne-am fragezit bine in frig pret de vreo 2 ore, ne-am indreptat inspre "La misto" pe un Barbu Vacarescu socat de atatia monstri unul dupa altul :))am facut si cateva poze, pe care le puteti vedea aciulea, alea cu mine mai up-close au fost moderate :)))))

2 comentarii:

iRoshk spunea...

Toate`s bune cand se termina cu bine. Cand iti indrepti numarul la buburuza? :P

Marin spunea...

True true true, numarul meu ramane stramb, pentru a nush cata oara :P ii da personalitate! ;)