luni, 15 decembrie 2008

week-ender in poze :)

Asa cum am promit revin cu pozele de la evenimentele din week-end :) Sambata dimineata am avut petrecerea de Craciun pentru copii cooperativei, petrecere la care ca in fiecare an am fost renul ajutor al mosului (in fiecare an mai putin anul trecut cand ma dadeam cu bradu ;))
Ca prima poza, va arat unul dintre cei mai frumosi copilasi ai cooperativei:

"I saw u kissing Santa Claus ;)"


Seara a urmat petrecerea tematica "Summer Party" pentru adultii a cooperativei :)psi acum din ciclul "lauda-ma gura ca d'aia te hranesc" trebuie sa spun ca pe langa faptul ca e o placere sa mergi zi de zi la munca cu oameni astia, petrecerile la care am participat in cooperativa asta sunt de departe cele mai misto petreceri ever! Si daca nici eu nu am avut parte de petreceri....si ca sa nu ziceti ca doar gura mea lauda....Cris poate marturisi ce petrecere reusita am organizat sambata :)


my personal favorite :P








pozele sunt cateva, cu greu alese :) what can I say...I had a blast! si se pare ca si restul lumii :)

Un comentariu:

Cristina spunea...

Marturisesc si recunosc cinstit ca m-am distrat super!! Chipitap doamna!