miercuri, 24 iunie 2009

Cu Bass sau fara Bass

Azi am aflat ca basistul de la Proconsul paraseste formatia! De ce? pentru ca isi iubeste familia, si pentru ca prefera sa isi creasca copilul intr-un loc curat si linistit, a ales Sibiul si ce-a de a doua familie, formatia, l-a inteles si sustinut!
Imi e greu sa imi imaginez formatia fara el, dupa week-nduri petrecute cu ei in turneu, nu vad Proconsul fara el si fara energia pe care o avea pe scena. Ei mi-au deschis gustul de a ma implica in industria muzicala, cine stie poate imi voi lua inima in dinti si voi face schimbarea. Baietii au ajuns sa fie una din trupele mele preferate cand i-am vazut cat de profi sunt, cum isi respecta fanii si cum fac orice sacrificiu pentru meseria pe care o iubesc. Spre rusinea mea au trecut aproape 2 ani si nu am mai ajuns la vreun concert de al lor, desi Angel (managerul formatiei) ma anunta mereu cand concerteaza in Bucuresti :(
Proconsul va merge mai departe, am inteles ca deja au un nou basist. Noul basist va fi alaturi de Florin pe scena, intr-un concert special. Acest lucru demonstreaza calitatea baietilor si faptul ca pe langa ca sunt intr-o formatie impreuna sunt o familie. Pentru Florin, am doar ganduri bune! Ii doresc sa ii fie bine si sa se bucure de familia frumoasa pe care o are! Sper sa ajung la concert, sa mai vad pentru o ultima oara componenta mea favorita a Proconsulului pe scena si sa fac o poza cu Florin :)

4 comentarii:

audeo spunea...

Si mie imi plac baietii cum canta.Musia s ate duci la concert si poate iei un autograf si pentyru mine;), te rog.
P.S. Uelcam bec from za holidei.

audeo spunea...

Scuze, m-am grabit si a iesit...

Marin spunea...

Am inteles doamna ;) place, autograf, facem ;)

Marin spunea...

PS Sencs! :)