marți, 16 iunie 2009

Furtuna de fulgere sambata in Mamaia

Sambata seara in mijlocul petrecerii corporatiei, care sarbatorea echipele iesite castigatoare la turneul intern de fotbal, ca o buna organizatoare ce sunt :D am comandat si un foc…nu, nu de artificii, asta face toata lumea ci fulgere…ca sa nu intrerup muzica am ordonat fara tunete! Din pacate sunt doar 50 % buna organizatoare pentru ca in scurta vizita in Bucuresti de vineri mi-am lasat aparatul de fotografiat in masina asa ca acum trebuie sa alerg dupa poze :(

Bucurati-va de show-ul din poza alaturata :)

 

Saturday evening in the middle of corporation party, celebrating the winners of the intern football championship, as a excellent event planner as I am :D I order a fire…no no no, not fireworks, that is so overrated everybody does it but lightning…and in order not to disturb the music I order no thunders! Unfortunately I’m only 50% a good event planner because in my short visit in Bucharest that took place on Friday I forgot my camera in my car and now I have to seek pictures :(

Enjoy the show from this picture :)

 

 

2 comentarii:

grasa spunea...

gras, restul de 50% de organizare eram eu! vezi daca nu ma suntem impreuna?! :-)

Marin spunea...

Gras daca tie iti place viata "roz" a plantatiei...ce sa facem...ata ete ;)