luni, 22 iunie 2009

Duminica: motoare, adrenalina, targoviste, padina

Dupa o sambata mai "wicked" duminica, pe la 12 ne-am urcat pe motoare si am plecat intr-o plimbare, vremea a fost super, compania nu mai vb, peisaje numia bune de pus la inima iar daca la toate astea adaugi si faptul ca eram cu motoarele nimic nu poate egala senzatia. Acum stiu ca saracutul Transfagarasan a ramas acelasi, mintea mea s-a cam schimbat :))) oricum, drumul pana in targoviste este drumul pana in targoviste, insa dupa ce ajungi in Glod (cred ca asa se numeste localitatea) si incepi sa urci inspre Sanatoriul Moroieni, incet incet peisajul te castiga. Cand ajungi insa la Bolboci, barajul, lacul, locul inconjurator si linistea iti ajung in sange.
Iar la Padina sus, ce pot sa spun...se vad babele...se vede telecabina, caii pasc liber, masinile trec ocazional, iar locuri de pus cortul cat vezi cu ochiul...va las sa va bucurati de poze!

6 comentarii:

Cristina spunea...

Haoleu, domana, o lasashi pe bubulina cu inimioare acasa?!?!?

Marin spunea...

Doamna placerea cere sacrificii, nu cred ca le-ar fi priit inimioarelor pe acolo, plus ca desi iubesc masina, nu imi da aceleasi senzatii ca motorul! PAM PAM! :P

Dan Simoaica spunea...

Padina - Babele - Omu' - my favourite place ;)

Marin spunea...

este de vis, e perfect pentru o vacanta departe de lume.

Denverash spunea...

cred ca n-am mai fost acolo de cand am terminat facultatea :( cred...

Marin spunea...

Adica de acum 50 de ani?!? Cam multisor :))