vineri, 19 iunie 2009

Un post care nu as fi vrut sa existe

Nu as fi vrut sa scriu acest post, nu pentru ca nu imi pasa ci pentru ca as fi vrut sa nu existe acest subiect, insa din pacate exista si trebuie sa vorbim pentru a putea ajuta.

Se numeste Andrei, prietenii ii zic “Sarpe” eu asa l-am cunoscut acum cativa ani, am petrecut onomastici impreuna, ne-am dat cu atv-urile, am fost la gratare, ne-am distrat zi de vara pana’n seara. In timp legaturile s-au slabit, insa tin minte ca are un ras contagios, rade cu tot corpul. Ieri am primit un mail de la o cunostinta comuna in care imi spunea ca Sarpe are leucemie si ca daca stiu persoane care l-ar putea ajuta. Soc maxim pentru mine, mai ales ca este cred a 5 cunostinta de care aflu ca sufera de o forma de leucemie in ultimele 6 luni! Blogul creat pentru el de catre prieteni este acesta: http://andreigheorgheumanitar.blogspot.com/. Imi place sa scriu despre lucruri vesele insa imi place sa cred ca pot face ceva sa schimb anumite lucruri si sa nu le las in voia sortie, si daca acest lucru inseamna ca trebuie sa scriu despre un subiect trist fie! Nu va zic eu mai multe, stiti voi ce trebuie sa faceti.

 

 

 

Niciun comentariu: