vineri, 16 aprilie 2010

Blogaresc satelitar

Azi in prima parte am fost trista pentru ca cineva mi-a luat-o inainte si a facut ceva ce eu vroiam sa fac….si acum eu nu mai pot face acel ceva pentru ca nu mai pot! Si tare m-am enervate pe mine ca nu m-am gandit mai devreme sa fac ce trebuia sa fac…daaaaaaaar viata merge inainte si incerc sa vad ce masina imi pot lua….momentan nu gasesc nimic fitos care sa nu fie o fitza maxima pentru bugetul inexistent care il am pentru masina.

Si acum pe final de zi, m-am binedispus cand un coleg mi-a spus o expresie la care eu nu m-as fi gandit in vecii vecilor si anume: “blogaresc satelitar” luat la intrebari de unde idea, mi-a spus ca de la mine, pentru ca eu daca as fi pe o barca in mijlocul oceanului cum as putea sa blogaresc? Doar cu ajutorul satelitilor si de aici voila si axinoama :))) si acum m-am gandit io ca daca satelitii astia ar fi asa de amabili incat m-ar ajuta sa blogaresc ar putea sa o faca si cand sunt in avion sau cand as fi..nu stiu in spatiu?! :) sau asa acolo unde nu am semnal si nu pot sa ma loghez la net nici daca viata mea ar depinde de asta, cum ar fi sa zic....Barfly sau Club a?

2 comentarii:

blue spunea...

distractie maxima la botez

Marin spunea...

Chiar fu! :) revin cu poze diseara :)