vineri, 2 aprilie 2010

Buna dimineata SOARE!

Bai lui Marin ii plac sarbatorile la nebunie :) pe langa faptul ca are o dispozitie de zile mari…ce face o mancare buna si un somn indestulator :))) mai e si orasul liber! UHA! Dupa ce ieri a lui Marin a facut comisioane care au purtat-o in cele 4 zari ale maretei capital, da, da tocmai ieri …I KNOW! Bine e cand sunt sarbatori ca pleaca bucurestenii gramada din oras si e liiiiiiiiiber, acum a ajuns in 20 de minute la munca, e drept ca masina a consumat ca o femeie cu card nelimitat la cumparaturi insa bine e sa o mai duci in 4500 de ture si sa ai pe unde sa crosetezi :D asa ca Marin la 8.20 era la birou gata de o zi cat mai linistita de munca :) si stand in masina, Marin si-a dat seama ca blugii motociclistilor sunt sexy! :))) cel putin al celui care m-a insotit pana aproape de munca :P e clar trebuie sa ii traga si mandea un accesoriu d’asta, tre sa fie bun la casa omului, la ceva si daca nu macar il pui sa arate bine in sufragerie, pai nu? :P Ah si lui Marin ii place si noul album al lui Smiley :)

Hai ca azi am multe “issue”-uri :) imi place sa dau sms si sa raspund la mailuri cand conduc, desi sunt constiienta ca este un lucru rau si mai ales ca de vorbit la telefon nu prea o fac decat daca am hands free, fara - trebuie sa fie o maxima urgenta ca altfel mandea nu raspunde. Insa in ultima vreme am batut orice record la dat sms-uri….my sms friend (e uni-sex cuvantul asa ca nu sariti musai ca e baiet!:D) care is pure evil! :P prin faptul ca imi raspunde la smsurile mele, imi tine companie pe intreaga zii de cele mai multe ori de la un birou asa ca Marin ce era zeita smsurilor pana acum, acum bate recorduri…oricum phihoterapeutul meu, daca as avea unul, clar ar avea ceva de zis de chestia asta :)) si acel ceva nu ar fi “ceva” :))) e si mai rau este ca desi as putea rezolva discutii printr-un telefon de 2 minute, lui Marin ii place sa rezolve prin 20 de smsuri :D ce pot sa zic sunt sms freak! :) Nu mai stiu ce vroiam sa zic cu smsurile insa idea este ca pe undeva, cred ca am o problema de comunicare sau ma rog de comunicare fata in fata.

Si pentru ca tot sunt in fibrilatii dupa o cafea fara lapte si cu o teribila durere de cap, ia sa va vad ce faceti de Paste? A lui Marin dupa ce trebuia sa plece la mare in acest w/e din lipsa de locatii satisfacatoare a decis sa amane pana pe 1 Mai :) si odata cu toata tara sa navaleasca la malul marii negre, cel mai probabil nu cel romanesc ;) Deci? Vreau idei…eu am doua si cam fixe: Veliko Tarnavo e unul, Busteni e altul….ce sa fie, ce sa fie? :)

23 de comentarii:

blue spunea...

wow, da` ce matinala esti azi,:) stai sa pun de o cafea si apoi sa vad ce ai scris ca vad ca e mult...

blue spunea...

la bulgari nu m-as duce ca ultima data mi-au spart masina si m-a si amendat politia lor...pt viteza ...normal...la munte cred ca dar as merge intr-o statiune uitata de lume sa nu vad prea multi oameni,eu mi-am facut rezervare de pasti undeva mai departe dar aseara s-au dat toate peste cap asa ca va fi probabil ceva acasa asta daca rezist sa stau in casa daca nu rezist ori fug pana la Felix ori daca e vreme buna o iau pe jos prin munti , ramane de vazut...

Marin spunea...

Inteleg ca bausi cafeaua :) pai tarnavo este Sighisoara bulgarilor, au si cascada pe langa si un canion natural deci chiar nice :)
Io pot sa o iau pe jos poate pana in centru ca in rest nu prea am ce face daca merg pe jos prin zona capitalei, iar avantaj tu ;)

blue spunea...

ei las ca si bucurestenii care ajung aici din comoditate stau toata ziua in casa...cunoastem ...probabil ca aveti frica de inaltimi :)))
Am fost si la Veliko , Sighisoara da e ok ,cunosti vre-un sighisorean?

Marin spunea...

probabil :)) sau cand ii dau jos din masina ii trage curentul asa ca prefera indoor :))
Dap, cativa chiar foarte nice si mumosi :)

blue spunea...

cu sau fara smart?:)))))) chiar ti-ai rez floricica? scuze inimioara sau ce o fi ...Pucca...

Marin spunea...

Cu smartul evident, insa nu stiu daca o sa ma lase sa ies cu el din tara fiind inca lovit in fata....

blue spunea...

inteleg ca inca nu ti-ai reparat ...:))

blue spunea...

tie ce cadou iti aduce iepurila?:) eu acum negociam telefonic cu fiul meu ce si-ar dori....

Marin spunea...

intelegi bine! :))pai daca esti in mood de Iepurila, negociez si io cu tine? Mie probabil o nuia ca nu am fost chiar cea mai cuminte :) Dar ma duc si imi cumpar o rochie in w/e asa ca that will be my present :)

blue spunea...

te risti sa negociezi cu mine?:))) fiul meu mi-a facut o lista de ma doare capul,i-am zis ca o parte a doleantelor sa le mai paseze si spre mama lui,...

Marin spunea...

Ce pot sa zic....imi place sa traiesc periculos :))) Tu ai intrebat iar copilul ti-a raspuns :D

blue spunea...

am aflat ca si de vreau si de nu pe 18 voi nas de botez... oare la acelasi copil?:)))))))

Marin spunea...

doar dak vii in bucuresti pt botez ;) al meu e aici, al tau unde e?

blue spunea...

la cluj si va fi foarte interesant din foarte multe puncte de vedere

Marin spunea...

Deci nu vom fi la acelasi botez ;)

blue spunea...

se pare ca nu,... dar era interesant :)))

Marin spunea...

da, ar fi fost :))))

Marin spunea...

io scriam pe blog si tu de langa mine ai fi lasat comentarii :)))))))

blue spunea...

ei las ca vom schimba impresii de botez din 2 zone culturale diferite :)

Marin spunea...

bun asa :)

Lucik spunea...

Poa' sa fie si Ruse, si manastirile de la sud de Dunare....zise "io" dintre cei patru pereti unde zac ca sobolanul bubos si bolnav de varicela :)))! Orice ati face zilele astea - iesiti afaraaaaaa !!!!

Marin spunea...

am fost la ruse de nenumarate ori, mai vreau sa vad si altceva din bulgaria.