luni, 26 aprilie 2010

Pastila de durere de cap

Ma doare ingrozitor capul, motiv pentru care am luat o pauza de la holbatul in calculator si facutul de situatii si am zis sa ma dau un pic mare cu achizitia mea. E drept ca ma cam mustra constiinta, pentru ca dupa ce l-am sedus cu parfumul blogaritului live, acum vechiul tel sta parasit pe un colt de etajera. Insa imediat ce ma uit la noul meu tel, vechiul tel parca nici nu a existat asa ca Blackie cum l am numit este the perfect weapon of choice for me.
Si probabil, de fapt sigur pt faptul ca ma doare capul am si o ingrozitoare dorinta de a vorbi despre orice si nimic in special, asa ca nu pot decat sa comentez ceea ce am vazut azi in minunata-mi companie. Desi suntem multe corporatiste pe metru patrat aici la mine, la uzina, ma astept ca toate sa fim macar o leaca educate prin prizma faptului ca estem pisi corporate si na asta cica ne ofera un statut. Ei as, azi am avut surprinderea sa vad o colega care a iesit din cabina de toaleta si a zbughit-o fara vreo apasare spre birou fara a se folosi loavarul pentru a se spala pe maini, si ma gandesc ca in buda nu a stat si jucat bambilici ci a folosit-o in scopul dat de proiectantul buzii prima si prima oara. Apai si atunci cum sa nu te speli pe maini, bai fata? Sunt inca socata!Voi de cate ori va spalati pe maini?

Un comentariu:

Blonda... spunea...

De muuulte ori, si de cand cu Gica fara frica, de siiiiii mai multe ori! Happy? :P