luni, 19 aprilie 2010

Moartea si cristalele Swarovski

Am niste titluri de posturi in ultima vreme de zici ca am cazut in galeata cu inspiratie si nu mai ies din ea :)))

Azi am avut o revelatie…mergand pe drumuri de tara am intalnit un camion care avea pe “capota” sau cum s-o numi moaca tirului, multe abtipilde si “ochi de pisica” si daca batea soarele aveai impresia ca e batut cu Swarovski si mergand eu asa alene pe drumurile noastre europene ma gandeam ca daca doamne fer’ un tir d’ala ar intra peste tine ai vedea moartea ca si cum ar avea mantia batuta in pietre pretioase…deci ai avea o moarte stralucitoare :))) stiu macabre ganduri imi trec prin cap insa trebuie sa intelegeti ca pe langa faptul ca era plin de gropi era si plin de tiruri si se mai circula si cu 5km pe ora deci…basically te cam trece un gand, doua sinucigas :))

Niciun comentariu: