joi, 21 martie 2013

Din trafic

Prinsa in trafic fiind, am obisnuinta, defect profesional probabil, mai casc ochii la panourile publicitare.

Cel din poza m-a lasat cu gura cascata, mai ales ca spalatoria cu pricina era chiar la piciorul panoului si nici urma de fete.

Oare am citit eu alte carti si le-am omis fix pe cele in care vorbeau despre guerilla mkt, de care sunt atat de atasata? Eu una nu inteleg conceptul din spatele acestui vizual. Sunt convinsa ca ori un geniu, mult prea subtil pentru mine este in spatele acestuia ori un patron mult prea plin de el care in loc sa dea o punguta cu 2 bani unui creativ si sa primesca ceva de calitate s-a hotarat ca intelectul si spiritul lui artistic este net superior.

Jos palaria, Gigi a se inlocui Gigi cu numele patronului.

Niciun comentariu: