marți, 19 martie 2013

Lansare Decât o revistă live draft 1

Aseară am poposit la Cinemateca Eforie, se lansa un nou număr al revistei DOR. Cititoare ocazională, dar mare fană a echipei din spatele hârtiei m-am obişnuit să merg la astfel de evenimente.

De data aceasta veneam de la un eveniment organizat de o asociaţie studenţească. Aici, una din cursantele de la Bacău a Cursului de Vorbit în Public era implicată în organizare. Sunt super mândră de Gio, studentă anul 1 la psihologie, sunt convinsă că va deveni un trainer remarcabil.

Cumva aceste evenimente au mers în tandem, la conferinţa IAA de săptămâna trecută Cristi Lupşa spunea despre motivare iar la Bacău unul din feedback-urile care m-au marcat a fost întrebarea: „Eu cum fac, să devin ca tine?”. Acum veneam după un eveniment organizat de o elevă de a mea și drumul mergea iar la Cristi.Întrebarea mi-a răsunat toată seara în cap, iar în timp ce evenimentele de lansare se derulau pe scenă, în fiecare personaj găseam ceva motivant.Am râs, am plâns, m-am hlizit și m-am gândit din nou la motivare și la ce ne face ceea ce suntem sau ce ne împingem pe drumul pe care suntem. Nu îmi doresc să devin ca el, nu îmi doresc să fiu Cristi, îmi doresc însă să motivez mereu oamenii din jurul meu, să facă acel pas în plus, să se descopere și să învețe să se aprecieze. La final tu ești cel mai mare fan al tău!

Cam asta mi-am dorit eu la final de lansare DOR, ah și îmi doresc din nou, să mă apuc naibii de dans contemporan. Și da, pe undeva îmi doresc să fiu pe lângă Cristi, să fur un pic de meserie :)

Niciun comentariu: